جشن انقلاب در روستاهای علی آباد کتول/ تصاویر

ویژه برنامه های حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) شهرستان علی آباد کتول به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در پایگاه های تابع برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ سبک زندگی امام خمینی (ره) و شهدای فجر با سخنرانی حجت الاسلام جعفر یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ناحیه علی آباد کتول در زینبیه روستای امیر آباد فندرسک همراه با جشنواره غذا سالم و سنتی با حضور 15 آشپز به میزبانی پایگاه مهدیه برگزار شد.

یوسفی در این مراسم درباره این که امام خمینی (ره) به زن ایرانی شخصیت و ارزش داد و چادر را به آنان هدیه کرد و همچنین دومین هدیه ایشان، یعنی رهبری ولایت فقیه بر جمهوری اسلامی ایران سخن گفت.

وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد مکتب، رهبری و وحدت مردم را از بین ببرد، تصریح کرد: حضور پرشور در حماسه انتخابات و انتخاب فرد اصلح زمینه ساز جلوگیری از نفوذ دشمن به کشور است.

پایگاه مقاومت بسیج امیر آباد


همایش یاوران ولایت پایگاه حضرت معصومه (س) در زینبیه روستای حاجیکلاته نیز برنامه ای بود که توسط بانوان بسیجی این روستا برگزار شد. سرهنگ نصرتی از تحلیلیگران سپاه پاسداران استان گلستان در این همایش به اهمیت حضور در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح و مطابق با معیارهای اسلامی تاکید داشت.

نصرتی در ادامه حضور حداکثری و انتخابی آگاهانه را از بسیجیان خواستار شد و گفت: فتنه گران می خواهند بر کرسی های مجلس تکیه بزنند در حالی که کرسی مجلس باید زمینه ساز توسعه همه جانبه ایران اسلامی باشد.

پایگاه مقاومت بسیج حاجیکلاته


 برنامه بعدی را بانوان بسیجی حلقه صالحین شهید حسینی پایگاه فضه روستای ساورکلاته برگزار کردند. آن ها در این روزهای جشن پیروزی انقلاب اسلامی به دیدار خانواده شهید حسینی رفتند تا یاد و خاطره این شهید گرانقدر را نزد فرزند گرامی داشته و حلقه صالحین کودکان را در منزل این شهید بزرگوار برپا کنند.

 

پایگاه مقاومت بسیج فضه- روستای ساورکلاته


جشن فجر انقلاب دیگری نیز با سخنرانی حجت الاسلام رضانیا به میزبانی پایگاه آمنه در فاطمیه صاحب الزمان (عج) مزرعه کتول برگزار شد و در کنار این برنامه 20 آشپز غذای خود را از قبل طبخ و به مرحله داوری جشنواره رساندند.

رضانیا در این مراسم به تشریح نقش امام خمینی (ره) در رسیدن به ارزش های انقلاب اسلامی پرداخت و انقلاب اسلامی ایران را به دریایی تشبیه کرد و علل شباهت را یکرنگی، مواج و پرتلاطم بودن دریا و موج خروشان و یکرنگی مردم کشورمان دانست.

پایگاه مقاومت بسیج حضرت آمنه


نشست بصیرتی و جشن پیروزی انقلاب از دیگر ویژه برنامه های این ایام الله بود که توسط بسیجیان پایگاه اسماء روستای آلوستان برگزار شد. در این جشن مسابقه طناب کشی بین ورزش دوستان پایگاه نیز به اجرا در آمد.

نشست بصیرتی نیز توسط فرزانه ساوری یکی از بانوان حوزوی علی آباد کتول درباره اهمیت نهضت صحیح خوانی قرآن در پایگاه ها و تلاوت قرآن و پرسش و پاسخ احکام اسلامی برگزار شد.

جشن انقلاب اسلامی با نگاه اقتصاد مقاومتی نیز در پایگاه ضحی روستای ماهستان همراه با نمایشگاه نشریه نگاری و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی زنان روستا برگزار شد و علی گل در این برنامه پیرامون اقتصاد مقاومتی صحبت کرد.

نشست پیامبر اعظم (ص) و بیداری اسلامی با سخنرانی معصومه آقایی فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) در پایگاه راضیه روستای بدراق نوری به همراه جشنواره غذا همراه بود که با همکاری دهیاری، شورای روستا، مرکز بهداشت و مدرسه برکت با حضور فرماندار، بخشدار، فرمانده ناحیه و رئیس سازمان تبلیغات علی آباد کتول برگزار شد.

برنامه دیگری نیز در همین ایام با حضور بسیجیان در مدرسه روستای بدراق آنه گلدی با هدف آشنایی دانش آموزان با سیره امام خمینی (ره) اجرا شد.

کارگاه مهارت دختران و مادران با سخنرانی حسن آبادی درباره ی بلوغ زود رس دختران و جشن فجر انقلاب نیز از برنامه های اجرایی پایگاه شهیده فهیمه سیاری به مناسبت گرامیداشت ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی در زینبیه روستای اسلام آباد سیستانی ها بود.

همایش بصیرتی از فجر تا انتخابات با بیان مسائل مربوط به انتخابات توسط علی گل در پایگاه شهیده مریم فرهانیان روستای نصرت آباد به اجرا درآمد و برگزاری مراسم اولین سالگرد تاسیس پایگاه بسیج شهیده نسرین افضل نیز از ویژه برنامه روستای قوشکرپی بود که سرهنگ بیات کوهسار فرمانده سپاه پاسداران ناحیه علی آباد کتول در آن حضور داشت.

آموزش و مسابقه وبلاگ نویسی حماسه نگاران عرصه مجازی و یادواره شهدا انقلاب اسلامی و نشست بصیرتی توسط حجت الاسلام اصحابی پایگاه شهیده بنت الهدی روستای حکیم آباد فندرسک، پیاده روی بسیجیان پایگاه حضرت معصومه (س) روستای حاجیکلاته به امامزاده عبدالله (ع) معصوم آباد فندرسک، پیاده روی بسیجیان پایگاه فضه به امامزاده اسماعیل (ع) روستای ساورکلاته و اردوی یاوران انقلاب اسلامی ایران پایگاه شهیده بنت الهدی روستای حکیم آباد به پارک جنگلی کبودوال هم از دیگر برنامه های گرامیداشت آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود که در پایگاه های بسیج حضرت معصومه شهرستان علی آباد کتول  برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه