کیفیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در سطح جهانی است

khazurrرئیس دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کربلا گفت: کیفیت و شرایط کارگاه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول، به سطح جهانی رسیده است.

به گزارش زرین نامه؛ دکتر علی کریم خضیر در مراسم اختتامیه حضور دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کربلا (عراق) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول درباره کیفیت و شرایط این واحد بیان کرد: کارگاه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول به سطح جهانی رسیده است و ما امیدواریم از این کارگاه ها و امکانات آموزشی استفاده بیشتری داشته باشیم.
وی در خصوص روابط دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با دانشگاه کربلا در آینده نیز اظهار کرد: ما توقع داریم که این نوع روابط و ملاقات ها بین 2 کشور و دانشگاه بخصوص در سطح علمی باعث رسیدن به درجات بالا در سطوح مختلف  شود.
خضیر در پاسخ به تاثیرات ارتباط میان دانشگاه ها در روابط بین 2 کشور، عنوان کرد: ایران و عراق، همسایه و برادر هم هستند و اختلاف زیادی میان آن ها نیست و وجود  ارتباط از جانب دانشگاه ها می تواند روابط بین 2 کشور را افزایش دهد.
رئیس دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کربلا در پایان از مهمان نوازی و استقبال دانشگاهیان واحد علی آبادکتول قدردانی کرد و گفت: این استقبال به گونه ای بود که ما احساس نمی کردیم در کشوری غیر از کشور خود هستیم و این مایه خوشحالی است.
انتهای پیام/
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه