کشف 130 کیلوگرم تریاک در یک تریلی

فرمانده انتظامی گلستان از کشف 130 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک کامیون تریلی در این استان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: روز گذشته مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان پس از مدت‎ها اقدامات پلیسی و رصد فروشندگان و توزیع‎کنندگان مواد مخدر، موفق شدند محموله بزرگ قاچاق مواد مخدر را کشف کنند.

وی ادامه داد: در این عملیات، مأموران پس از شناسایی یک دستگاه تریلی، اقدامات مراقبتی و پلیسی را برای توقف این خودرو و دستگیری عوامل آن، آغاز کردند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: پس از ساعت‎ها اقدامات مراقبتی و با زیرنظر داشتن تردد این خودرو، در نهایت مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، این خودرو را در محورهای ورودی به شهرستان گرگان متوقف کردند.

میرفیضی بیان کرد: پس از بازرسی از خودرو، مأموران موفق شدند میزان 130 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به صورت ماهرانه‎ای در قسمت بار این تریلی جاسازی شده بود، را کشف کنند.

وی افزود: در این عملیات دو نفر دستگیر و پس از تکمیل شدن پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

* گلستان به هیچ عنوان منطقه امنی برای متخلفان و قانون‎شکنان نخواهد بود

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: استان گلستان به هیچ عنوان منطقه امنی برای متخلفان و قانون‎شکنان نخواهد بود و پلیس با جدیت و بر اساس قانون برابر اینگونه افراد ایستادگی خواهد کرد.

میرفیضی بیان کرد: پلیس گلستان با استفاده از نیروهای کارآمد، زبده و متخصص، در راستای برقراری نظم و امنیت در سطح استان، اقدامات پلیسی را در دستور کار خود دارد اما یکی از مهمترین مولفه‎های موفقیت پلیس در اجرای موفق مأموریت‎ها، همراهی مردمی است.

وی گفت: مردم به عنوان سرمایه اجتماعی پلیس محسوب می‎شوند و همراهی و همکاری مردم با پلیس باعث ایجاد امنیت پایدار خواهد شد.

میرفیضی در پایان ابراز کرد: تلفن 110 به صورت شبانه‎روزی آماده خدمت‎رسانی به شهروندان و امدادخواهان است و مردم می‎توانند در صورت اطلاع از فعالیت متخلفان و مجرمان، از این طریق موضوع را با پلیس مطرح کنند تا اقدامات پلیسی به سرعت در دستور کار ماموران قرار گیرد./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه