شهرستان علی آباد کـتول پذیرای میهمانان نوروزی است

دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر علی آباد کتول با دعوت از گردشگران نوروزی برای حضور در این شهرستان، اعلام کرد: همه ی دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر علی آباد کتول با همه ی امکانات آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروز 95 این شهرستان هستند. 

عباس عنایت در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: در مبادی ورودی  شرق و غرب شهرستان علی آباد کتول و منطقه نمونه گردشگری  کبود وال کمپ های استقبال و راهنمایی از مسافران پیش بینی شده و به صورت شبانه روزی خدمات خود را ارائه می دهند.

وی در ادامه از ادامه فعالیت بازارچه صنایع دستی و سوغات شهرستان و فروشگاه صنایع دستی واقع در تفرجگاه کبودوال نوروز 95 خبر داد و افزود: در شهر فاضل آباد نیز غرفه های صنایع دستی و سوغات، سازه های روستایی و بومی شهرستان تدارک دیده شده است. 

به گفته عنایت، ستاد اسکان شهرستان با تجهیز 14 مدرسه و 125 کلاس درس برای اسـکان مسافران و خانواده ها و اداره ورزش و جوانـان با تدارک 2 سالن ورزشی جهت اسکان مسافران در شرایط اضطراری، آماده خدمات رسانی به مهمان های علی آباد کتول در ایام نوروز هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: 3 مسجد شبانه روزی توسط ستاد اقامه نماز و بقاع متبرکه توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، آماده خدمت رسانی مسافران عزیز نوروزی هستند.

 مدیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری علـی آباد کتول یاد آور شد: واحد های تـحت پوشش گردشگری شهرستان علی آباد کتول از جمله هتل ها، مهانپذیرها و پانسیون ها با ظرفیت 200 تخت و دفاتر خدمات مسافرتی گردشگری شهرستان نیز آماده ارائه خدمت به مسـافران نوروزی هستند.

وی افزود: در روستاهای ییلاقی شهرستان نیز خانه های مسافر و اقامتگاه های  طبیعت گردی کتول پیش بینی شده است .

دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر علی آباد کتول در پایان با بیان اینکه نظارت شبانه روزی بر فعالیت این ستاد انجام می شود، گفت: اکیپ های سـیار و ثابت کـمیته خدمات انتظامی و امنیتی و ترافیک تامین امنیت و همچنین تیم های بازرسی و نظارت دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای رفاه حال مسافران و گردشگران در روزهای نوروز به طور همزمان از بازار و تاسیسات گردشگری بازدید می کنند. 

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه