هنرمندان طرفدار فرهنگ فاخر اسلامی هستند

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است: هنرمندان و نویسندگان به مفاهیم ارزشی و فرهنگ فاخر اسلامی گرایش دارند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توان تجلی یافت.

به گزارش زرین نامه؛ حسن دیلم بیان کرد: در سایه انقلاب اسلامی تحولات بزرگی در عرصه هنر اتفاق افتاد که این تحول و دگرگونی  را هم در سبک و زبان و هم در سوژه و محتوا شاهد هستیم.
وی اظهار کرد: آثار هنری سخیف، سبک با محتوی مبتذل که انسان را به ضلالت و گمراهی می کشاند و انسان را سرگرم مباحث غیر اخلاقی و نفسانی می کرد جای خود را به تولید آثار فاخر با محتوای ارزشی، اعتقادی و مذهبی داد که انسان را به کمالات و سعادت سوق می دهد.


مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان علی آبادکتول با بیان اینکه هنرمندان و نویسندگان به مفاهیم ارزشی و فرهنگ فاخر دینی  گرایش دارند،افزود: به مناسبت  هفته هنر انقلاب اسلامی با همکاری هنرمندان شهرستان، برنامه های فرهنگی و هنری شامل  عطر افشانی و تجدید میثاق هنرمندان با شهدا، کتیبه همای رحمت  در پارک انقلاب، نشست شاعران با امام جمعه شهرستان، دیدار با خانواده شهدای هنرمند، دیدار با پیشکسوتان هنرمند و مسابقه نقاشی و خوشنویسی در آموزشگاه های آزاد هنری این شهرستان  برگزار می شود.

 

fakher1

fakher1


انتهای پیام/



نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه