تجدید میثاق هنرمندان علی آباد کتول با شهدا+ تصاویر

جمعی از هنرمندان و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول به مناسبت هفته بزرگداشت هنر انقلاب اسلامی با شهدای گمنام این شهرستان تجدید میثاق کردند.

به گزارش زرین نامه؛ حسن دیلم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان علی آباد کتول در مراسم عطر افشانی و تجدید میثاق با شهدا بیان کرد: بالاترین ایثار و خودگذشتگی افتخار شهادت است و در تمام دنیا نیز برای کسانی که در حراست و حفاظت از کیان کشور جان خودشان را فدا می کنند، احترام زیادی قائل هستند.

وی فراهم شدن فرصت حضور دوباره در یادمان شهدای گمنام برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا در هفته بزرگداشت هنر انقلاب اسلامی را کسب یک افتخار دانست و گفت: شهدا الگوی های عینی ارزش ها و اعتقادات پاک هستند، آن ها علاوه بر دفاع از کیان کشور، با خدای خود نیز معامله کرده و برای قرب و خشنودی خداوند جان خود را فدا کردند.

دیلم افزود: هنرمندان در قبال ایثار و از خودگذشتگی شهدا که با پیروی از ولایت در راه انقلاب اسلامی و حفظ باورها و اعتقادات دینی و مذهبی جان خود را ایثار کردند وظیفه دارند که از تمام توانمندی و ظرفیت هنری استفاده کنند و پیام و ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنند.

Qobarhonar1

Qobarhonar1

Qobarhonar1

Qobarhonar1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه