اشتغال 8550 نفر در بنگاه های اقتصادی گلستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون هشت هزار و 550 نفر در بنگاه های اقتصادی استان مشغول کار شده اند و نرخ بیکاری استان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

 به گزارش زرین نامه به نقل از خبرچه ، امر اله عباسی، عصر شنبه در هشتمین کارگروه اشتغال استان  که با حضور رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار شد، گفت: نرخ بیکاری استان در بهار 93 در حدود 13 و هفت بود که در حال حاضر به 10 و هفت رسیده است و نرخ بیکاری در استان ما در فصول مختلف تغییراتی دارد.

وی در خصوص آمار اشتغال ایجاد شده در شش ماهه ابتدای سال گفت: ثبت اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه های اجرایی و سامانه رصد اشتغال کشور، تعداد به کارگیری توسط کاریابی های غیر دولتی و تعداد افزایش بیمه شدگان تامین اجتماعی از جمله شاخص های ایجاد اشتغال است.

عباسی در ادامه با بیان این که سامانه رصد مرجع قابل اتکایی برای اشتغال کشور است، گفت: در سامانه رصد از ابتدای سال دو هزار و 695 نفر ثبت نام کرده اند که هزار و 439 نفرزن و بقیه مرد هستند.

وی افزود: از طریق کاریابی ها هم دو هزار و 163 نفر هم جذب شده اند و آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی هم تا پایان شهریور امسال شش هزار و 577 نفر افزایش داشت.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه