احداث بیمارستان ویژه بیماران سرطانی / 90 درصد از واحد های تولیدی استان مشکل دارند / تغییر ادبیات برای جذب سرمایه گذار

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گرگان گفت: طیق قانون باید 10 درصد از منابع بانکی به بخش صادرات اختصاص پیدا کند که سال گذشته این میزان به 0/5 درصد نیز نرسید .

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گرگان گفت: طیق قانون باید 10 درصد از منابع بانکی به بخش صادرات اختصاص پیدا کند که سال گذشته این میزان به 0/5 درصد نیز نرسید .

به گزارش گلستان ما ؛ رمضان بهرامی رئیس اتاق بازرگانی گرگان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پلت فرم جامعی در حوزه تولید استان نداریم ، اظهارکرد : 90 درصد از واحدهای تولیدی استان مشکل مالی دارند .

وی ادامه با اشاره به اینکه حدود یک پنجم بدهی های بانک های استان در اختیار 4 یا 5 نفر در استان است ، گفت : تکلیف بخش صنعت باید نسبت به اعتبارات استانی مشخص شود تا بتوان کمک بیشتری به این بخش ها انجام داد .

بهرامی در ادامه با بیان اینکه صنعت گران اگر منابع نداشته باشند نمی توانند کارکنند ، اذعان داشت : امروز باید دولت بحث ارشادی را در موضوع اقتصاد مقاومتی باید کنار بگذارد چون شعار سال جنبه تکلیف دارد .

رئیس اتاق بازرگانی گرگان ، گفت : 16 هزار میلیاردی که دولت قول داد  به بخش صنعت کمک کند نشان داد سر صنعت گر واقعی کلاه می رود .

وی در ادامه به ظرفیت راه آنها برای صادرات محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت : با آموزش و پژوهش می توانیم صنعت گران استان را توانمد سازیم و در همین خصوص برنامه داریم با دانشگاه ها برای کار پژوهشی همکاری نمائیم.

بهرامی به 2 هیئتی که سال گذشته به ترکمنستان فرستاده شده بود اشاره کرد و افزود : به نظر من این میزان کم است و باید هر فصلی 2 یا 3 هیئت به این کشور فرستاده شود تا بتوانیم درصد بیشتری از بازار این کشور را به خود اختصاص دهیم.

وی افزود: طیق قانون باید 10 درصد از منابع بانکی به بخش صادرات اختصاص پیدا کند که سال گذشته این میزان به 0/5 درصد نیز نرسید .

رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت : اتاق بازرگانی سعی کرده به عنوان پارلمان بخش خصوصی به کمک تولید کنندگان بیاید و مشکلات بخش تولید را برطرف نماید .

بهرامی با بیان اینکه ما برای سرمایگذار داخلی چه کردیم که به دنبال سرمایگذار خارجی هستیم ، اذعان داشت : دستگاه ها ریسک پذیری پائینی دارند و ماباید ادبیات دیگری را برای جذب سرمایه گذار در استان بکار گیریم.

وی افزود: اتاق بازرگانی با همکاری خیرین این حوزه  قرار است بیمارستان 64 تختخوابی ویژه بیماران سرطانی در استان احداث نماید./گلستان ما

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه