صبحگاه مشترک در اداره آموزش و پرورش علی آباد کتول+ تصاویر

به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و پاسداشت هفته معلم صبحگاه مشترک با حضور مسئولین شهرستانی در اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

 به گزارش زرین نامه؛ در این مراسم که فرماندار ، بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر و تعدادی از مسئولین ارادات و نهادهای شهرستان علی آباد کتول حضور داشتند، نسبت به مقام والای معلم ادای احترام شد.

 احمد تجری مفرد رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول در این مراسم با گرامیداشت هفته معلم و روز ملی خلیج فارس از همه فداکاران عرصه تعلیم و تربیت قدردانی کرد و گفت: حقیقتاً شغل معلمی از مشاغل خطیر و سخت در جامعه است. این عزیزان پرورش نسل بعدی جامعه را در دست دارند و هر گونه تلاش برای ارتقاء زندگی این بزرگواران مورد قدردانی است. 

محمد علی علمشاهی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان نیز با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری، این هفته را هفته قدردانی از زحمات و فداکاری های قشر فهیم و فرهیخته معلمان دانست و گفت: حرکت در مسیر پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی مرهون فداکاری ها و دلسوزی های فرهنگیان است. امیدواریم نسل های آینده مرهون و قدردان زحمات معلمان و مربیان خود باشند. 

در ادامه فرماندار به همراه مدیر آموزش و پرورش و چند تن از مسئولین ادارات برای نواختن زنگ سپاس در تعدادی از مدارس شهرستان حضور یافتند. 

Moalem1 

Moalem1 

Moalem1 

Moalem1 

Moalem1 

Moalem1

Moalem1

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه