اسامی مدافعان حرم مازندرانی که در خان طومان به شهادت رسیدند

۱۳ نفر از مستشاران سپاه کربلای مازندران در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند و ۲۱ نفر دیگر به درجه جانبازی نائل آمدند.

به گزارش زرین نامه؛ مدافعان حريم ال الله، ۱۳ نفر از مستشاران سپاه کربلای مازندران در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند و ۲۱ نفر دیگر به درجه جانبازی نائل آمدند.

اسامی برخی از این شهدای عزیز که تا کنون از سوی مسئولین استان مازندران تایید شده، شامل علي جمشيدي از شهرستان نور، محمد بلباسی از قائم‌شهر، رضا حاجی‌زاده از شهرستان آمل، بهمن قنبری و رحیم کابلی از شهرستان بهشهر، حاج سعید کمالی از میاندورود و شهید حسین مشتاقی از نکا در دفاع از حرم هاي مطهر و تامين امنيت ملي كشورمان، بدست تروريست هاي تكفيري، در سوریه به شهادت رسیدند و آسمانی شدند.

تایید خبر شهادت شهدای فوق توسط مسئولین استان مازندران

سید خالق سجادی فرماندار بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بهشهر ضمن تأیید خبر شهادت دو تن از مدافعان حرم بهشهری، اظهار کرد: حضور در منزل شهیدان بزرگوار بهمن قنبری و رحیم کابلی، حاضر شدیم و شهادت این‌ دو رزمنده را به خانواده آنها تبریک و تسلیت گفتیم.

حسین محمودی فرمانده سپاه ناحیه نور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، اظهار کرد: با حضور جمعی از مسؤولان در منزل خانواده شهید بسیجی مدافع حرم علی جمشیدی، خبر شهادت این بسیجی جوان به خانواده وی اطلاع داده شد.

احمد سیفیان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل، اظهار کرد: رضا حاجی‌زاده اهل شهرستان آمل که به عنوان مدافع حرم از این شهرستان به مناطق عملیاتی سوریه اعزام شده بود، در دفاع از حرم آل‌الله به شهادت رسید.

فارس: خبر شهادت محمد بلباسی رئیس سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران با حضور مسئولان شهرستان قائم‌شهر به خانواده وی داده شد.

فارس: با حضور حجت‌الاسلام رضا محمدنسب امام جمعه این شهرستان میاندورود، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از پاسداران میاندورودی خبر شهادت شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی به خانواده وی داده شد.

سید ابراهیم شریفی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا، اظهار کرد: شهید حسین مشتاقی از رزمندگان لشکر 25 کربلا از شهرستان نکا بوده که در عملیات خان‌طومان سوریه به همراه 12 تن از شهدای دیگر به شهادت رسید.

اسامی 6 شهید مدافع حرم مازندرانی در صورت تایید رسمی متعاقبا اعلام می گردد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه