اعتراض شدید علی آبادی ها به انسداد ورودی شرقی شهرستان+ تصاویر

به تازگی ورودی شرقی علی آباد کتول با گاردریل مسدود شده است و خودروهای در حال تردد محور آزادشهر - علی آباد کتول نمی توانند وارد این شهر شوند. این اقدام که گفته می شود حاصل مصوبه شورای ترافیک استان گلستان بوده، اعتراض شدید شهروندان شهرستان علی آباد کتول را به دنبال داشته است.

به گزارش زرین نامه؛ امروز چهارمین روزی است که مقصد مسافران علی آباد کتول و روستاییانی که هر روز برای انجام کارهای خود به مرکز شهر می آمدند، تغییر کرده است. سراغ آن ها رفته و نظر آن ها را درباره این طرح پرسیده ایم:

rahsharqi1

یاسر شکی راننده سرویس روستای حکیم آباد با اعتراض به این طرح انجام شده، گفت: برای من راننده که 3 کیلومتر بیشتر از قبل مسیر حکیم آباد به علی آباد کتول را طی می کنم مسئله ی بزرگی است و با طولانی شدن مسافت نارضایتی مسافران را هم به دنبال داشته است.

وی درباره اینکه این اقدام سبب رخ دادن تصادفات در این مسیر می شود، اظهار کرد: با بستن این مسیر میزان تصادفات هنگام دور زدن و وارد شدن به سمت مخالف مسیر با آن همه سرعت بالای خودروها که در کمربندی در حال عبور هستند وضعیت را خطرناک کرده است. 

 rahsharqi6

کارکنان جایگاه اختصاصی بنزین با ابراز تاسف به اینکه در این چند روز درآمد آنها به یک سوم کاهش یافته است، گفت: شهری را نمی توان نام برد که حتی یک ورودی اش بسته باشد چه برسد که هر دو ورودی را مسدود کنند خدا کند که هدفشان متروکه کردن شهر نباشد.

rahsharqi5

علیرضا میری با بیان اینکه این مسئولین براساس استاندارد پیش نرفته اند، عنوان کرد: زمانی که مسیر باز بود مسافران حتی به اشتباه هم شده وارد این شهر می شدند ولی با این کارشان کسب و کار بازاریان را به نابودی می کشانند.

rahsharqi2

محمد باقر بیکی خواهان پیگیری هرچه سریع تر این موضوع از سوی مسئولین شهرستانی شد و افزود: زمانی که مسئولین قصد انجام کاری را دارند باید به فکر تامین آسایش مردم هم باشند در حال حاضر با این اقدامشان عبور و مرور صاحبان خودروهایی که ساکن روستاهای شرق علی آباد کتول هستند را بسیار دشوار کرده اند.

rahsharqi4

حسن سوخته سرایی با بیان اینکه احداث کمربندی از همان ابتدا به علی آباد کتول تحمیل شد، گفت: علی آباد کتول یک شهر دارای جاذبه های گردشگری است و با این همه هزینه مالی که در این زمینه به ویژه در جنگل کبودوال صرف می شود، برای مسافران غریبه شده است.

وی درباره اینکه اعتراض خود را به فرمانداری انعکاس داده است، اذعان داشت: با توجه به اینکه به فصل تابستان نزدیک می شویم و مسافرت های تابستانه آغاز می شود این طرح یک آسیب بزرگ برای علی آباد کتول به شمار می آید چرا که مسافران تا تشخیص دهند علی آباد کتول کجاست به فاضل آباد رسیده اند. 

وی در ادامه اظهار کرد: علی آباد کتول یک شهر بومی به حساب می آید و اقتصاد این شهر توسط مردم بومی آن تامین می شود در حالی که این طرح تردد مردم روستا را به شهر مشکل کرده است.

مطهره فندرسکی نیز یکی از اهالی روستاهای شرق علی آباد کتول از دشواری عبور از کمربندی و رسیدن به شهر گله ای از مسئولین شهرستانی داشت و عنوان کرد: باید به آغاز مسافرت های تابستانه هم توجه کرد که کمربندی ترافیک سنگینی به خود می گیرد و مسیری را که به راحتی میشد از آن به سمت شهر آمد حال باید مسیر پر ترافیک را انتخاب کرد.

rahsharqi3

جواد محمدزاده یکی از خبازان شهرستان گفت: در بحث گردشگری اگر مسافری قصد استفاده از فضای تفریحی و گردشگری جنگل کبودوال را داشته باشد به کمربندی که برسد برای ورود به شهر منصرف می شود همین مسافرانی که گاهی خریداران نان های ما بودند.

مطالب مرتبط:

ایست؛ ورود به علی آباد کتول ممنوع است!+ تصاویر

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه