امریکا می خواهد پازل ایران را بر اساس الگوی خودش بچیند

امام جمعه شهر مزرعه کتول با بیان اینکه آمریکا به دنبال منافع یک طرفه با ایران است، گفت: خوی استعماری، استکباری و زورگویانه امریکا در ارتباط با ایران همواره مشهود بوده است.  او هیچگاه نمی خواهد از مواضع و خواسته های خودش پایین بیایید و بلکه قصد دارد پازل ایران را بر اساس الگوی خود و به نفع اهدافش بچیند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبان فلاح در گفتگو با زرین نامه با اشاره به اینکه در یک رابطه باید دو طرف به مواضع یکدیگر احترام بگذارند، بیان کرد: آمریکا باید در ارتباط با کشورها از خوی وحشی گری خود دست بکشد، اما هیچگاه این کار را نمی کند، چرا که او برای چپاول سرمایه کشورهای مظلوم و سروری خودش بر آن ها، برنامه ریزی 100 ساله انجام داده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا باید مرگ بر آمریکا بگوییم در حالی که آن ها چنین کاری انجام نمی دهند، گفت: همیشه صدای مظلوم است که بلند می شود و مقابل ظالم اعتراض می کند، دشمن هدف و برنامه خود را دارد، اما ما باید بر اساس آموزه های دین اسلام، در مقابل ظالم بایستیم.

فلاح همچنین با اشاره به نظر مقام معظم رهبری درباره رابطه با آمریکا و شعار مرگ بر آمریکا، اظهار کرد: همانگونه که امام خمینی (ره) رابطه ایران و آمریکا را رابطه گرگ و میش دانستند، ایشان نیز در این باره با رهبر کبیر انقلاب هم عقیده هستند.

وی با اشاره به شکل گیری نظام سرمایه داری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: اصل نظام سرمایه داری این است که سرمایه اصل بوده و همه باید تابع سرمایه داران باشند و افراد نیازمند سعی کنند که خود را به سطح آن ها برسانند و این اختلاف طبقاتی را برطرف کنند.

فلاح همچنین درآمد چشمگیر بعضی مسئولین کشوری را جزء نظام سرمایه داری دانست و با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که مسئولین هر چه به رأس هرم نزدیک تر می شوند باید خاکی تر باشند، گفت: سطح زندگی مسئولین و مردم باید یکی باشد و مسئولین از لحاظ مالی با مردم هماهنگ باشند، به گونه ای زندگی کنند که مردم خود را تنها نبینند و تحمل مشکلات برایشان دشوار نشود.

امام جمعه شهر مزرعه کتول در ادامه ارایه راهکاری برای از بین بردن نظام سرمایه داری، تصریح کرد: به جای مرگ بر منافقین و کفار، شعار مرگ بر نظام اشرافیت سر داده تا فرهنگ سازی شود و مردم ضد اشرافی گری تربیت شوند و فرد دارا در اندیشه جلوه گری نباشد.

نظام سرمایه داری یک جبهه کفر است

فلاح با بیان اینکه نظام استکبار از سرمایه داران بزرگ حمایت می کند، تشریح کرد: این نظام با همه امکاناتش از زمان حضرت آدم بوده است اما خداوند جبهه ای به نام ایمان با محوریت پیامبر (ص) و ائمه (ع) قرار داده که شیعیان در این جبهه هستند و همیشه در حال درگیری فیزیکی، روحی و روانی و مبارزه فرهنگی و فکری با آن ها هستند.

وی رهبر فرزانه انقلاب را پرچمدار جبهه ایمان دانست و اذعان داشت: هر فرمانده ای جایگاه نیروهایش را مشخص می کند و به هر چه نیاز داشته باشند، برای آن ها فراهم می کند بنابراین مقام معظم رهبری نیز به عنوان فرمانده این جبهه از نیروهایشان حمایت می کنند.

امام جمعه مزرعه کتول در بخش دیگری از این گفتگو به حمایت جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: جبهه ایمان در مقابل جبهه کفر قرار گرفته و نظام اسلامی برای پایدار ماندن باید از جبهه ایمان حمایت کند حتی این حمایت از مظلومان اندک و در کشوری بیگانه باشد و حمایت نکردن ما از جبهه مقاومت موجب نابودی ناجوانمردانه مسلمانان می شود.

فلاح با اشاره به اینکه صهیونیست ها اهداف میان مدت و بلند مدت برای نابودی مسلمانان دارند، عنوان کرد: صهیونسیم در گذشته به واسطه انگلیس و حالا با تحت سلطه گرفتن امریکا فعالیت می کنند که اهداف میان مدت و بلند مدت خود را عملیاتی کند. یکی از برنامه های میان مدت آن ها نیز این است که در جهان اسلام مقابل قیام مسلمانان بایستند و آن ها را زمین گیر کنند.

دشمن به دنبال تاسیس ادیان جدید برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان است

وی تاسیس ادیان جدید برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان را یکی از برنامه های بلند مدت یهودیان عنوان کرد و اذعان داشت: دشمن با تاسیس این ادیان می خواهد اختلاف را نهادینه کند نه برای 20 سال بلکه برای 500 سال آینده دقیق شدند. در مذهب شیعه با داشتن صاحب بزرگی همچون امام زمان (عج) موفق نشدند به همین دلیل در مذهب سنی نفوذ و وهابیت را طراحی کردند.

فلاح یادآور شد: دشمن با بکارگیری وهابیت از دل مسلمانان ابزاری برای رسیدن به خواسته هایش ایجاد کرده است و از سرمایه عربستان و فروش نفت آن ها هزینه وهابیت را می پردازند تا همین مسلمانان بر ضد مسلمانان دیگری هجوم ببرند و آن ها را به اهدافشان برسانند، همچنان که دیدیم با خوی استکباری آن ها وهابیت عربستان شهدای بسیاری را در حج تمتع سال گذشته روی دست ملل مسلمان گذاشت.

وهابیت خنجری در پشت مسلمانان است

امام جمعه شهر مزرعه کتول همچنین با بیان اینکه مقام معظم رهبری با دشمن ابتدا مدارا می کنند و سپس برخورد، تاکید کرد: ایشان می دانند که کار وهابیت از مدارا گذشته است و آن ها خنجری در پشت مسلمانان هستند که این خنجر را باید از تن آن ها بیرون کشید.

فلاح در پایان با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که از آمریکا بگذریم، از آل سعود نمی گذریم، خاطر نشان کرد: ولی امر مسلمین در پی آن هستند که زخم ناشی از خنجر وهابیت عمیق تر نشود و در دراز مدت مسلمانان را سرنگون نکند.

انتهای پیام/


نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه