جوانان با تلاوت قرآن بیشترین بهره از ماه رمضان ببرند+ تصاویر

مفسر قرآن از قم با بیان اینکه جوانان باید از ماه مبارک رمضان بهره ببرند، گفت: دشمن جوانان را سرگرم فضای مجازی کرده و برای به انحراف کشیدن آن ها برنامه ریخته است لذا جوانان از برکات و تلاوت قرآن در این ماه عزیز بهره ببرند تا سبک بال از آن فارغ شوند.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین یغمایی در برنامه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم در جمع مردم علی آباد کتول با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه کنترل هواهای نفسانی است، عنوان کرد: در این ماه مهمانی خدا مراقب دروازه های گناه یعنی چشم، گوش و قلب خود باشیم، اولین دریچه ای که باید از گناه به دور باشد چشم است و این را باور کنیم وقتی توانستیم روزه بگیریم پس می توانیم گناه هم انجام ندهیم.

وی با بیان اینکه قرآن باید از 3 مرحله گذر کند، اذعان داشت: در ماهی که تلاوت یک آیه معادل با ختم قرآن است بنابراین نباید تنها به تلاوت آن اکتفا کرد و بعد از تلاوت باید به ذهن و بعد آن در دل بنشانیم اینگونه است که تاثیر قرآن را در زندگی می بینیم.

مبلغ دینی با بیان اینکه قرآن مجید یک برنامه کامل برای زندگی بشر است، عنوان کرد: امام حسین (ع) خود را سپر قرآن ساختند تا قرآن زنده بماند و هر انسانی بخواهد به این کتاب آسمانی حمله یا بی احترامی کند تیری به بدن امام حسین (ع) وارد کرده است بنابراین باید در آیات قرآن تدبر کرد تا مانع انجام گناه شود.

برنامه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم در شب های ماه رمضان در مصلی امام رضا (ع) علی آباد کتول برگزار می شود و در پایان برنامه از یک خانواده شهید این شهرستان با اهدای یک لوح سپاس قدردانی می شود.

telavat1

telavat1

telavat1

telavat1

telavat1

telavat1

telavat1

telavat1

telavat1

telavat1

telavat1

telavat1

telavat1

telavat1

telavat1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه