توزیع 500 سبد کالا و غذای گرم بین مددجویان بهزیستی

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان علی آباد کتول گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 200 پرس غذای گرم و 300 سبد کالا با مشارکت خیرین بین مددجویان نیازمند بهزیستی شهرستان توزیع شده است.

به گزارش زرین نامه؛ فاطمه ابراهیمی با بیان اینکه رسیدگی به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه یکی از کارهای پسندیده است که خشنودی خداوند و آرامش قلبی انسان را در پی دارد، عنوان کرد: وقتی انسان بتواند در هر شرایطی شادی و دارایی مادی و معنوی خود را با همنوعان خویش تقسیم کند امری خداپسندانه انجام داده و روزی وی را تضمین می کند.

وی درباره خدمت رساندن هر ساله ادراه بهزیستی شهرستان در ماه مبارک رمضان به نیازمندان، اذعان داشت: اداره بهزیستی شهرستان به تبعیت از سیره امام اول شیعیان با ارائه خدمات به خانواده های نیازمند و مددجویان کمک می کند و امسال به مناسبت ماه مبارک توانسته در این مسیر خداپسندانه گام بردارد.

ابراهیمی اظهار کرد: با تاسی از سیره امیرالمومنین (ع) در تلاشیم تا این روند به خصوص در شب های قدر ادامه داشته باشد.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان علی آباد کتول همچنین یادآور شد: در این شهرستان 6 هزار و یک صد نفر تحت پوشش اداره بهزیستی هستند که از این تعداد 3 هزار و 700 نفر معلولند.

ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: در حوزه توانبخشی 560 خانوار و در حوزه اجتماعی نیز 320 خانوار تحت پوشش و حمایت اداره بهزیستی علی آباد کتول قرار دارند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه