اشخاص حقوقی و املاک نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند

مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان گفت: اشخاص حقوقی و املاک نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند.

به گزارش زرین نامه؛ علی‌اصغر هزارجریبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امسال با توجه به اصلاحیه جدید قانون مالیات‎های مستقیم و به دلیل جلوگیری از حجم مراجعات مؤدیان مالیاتی در زمان تکمیل اظهارنامه مالیاتی، زمان تکمیل اظهارنامه مالیاتی تغییر کرد.

وی تصریح کرد: بر این اساس زمان تکمیل اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی تا 31 خرداد ماه سال جاری و تکمیل اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک از یکم تا 31 تیر ماه سال 1395 تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: اظهارنامه مؤدیان باید به صورت الکترونیکی در پایگاه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی ثبت شود همچنین مؤدیان می‎توانند با مراجعه به پایگاه عملیات الکترونیکی سازمان به نشانی WWW.TAX.GOV.IR نسبت به دریافت و ثبت و ارسال اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان بیان کرد: با توجه به حجم بالای مراجعات، از مؤدیان محترم مالیاتی درخواست می‎شود تا در روزهای ابتدایی نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی اقدام و این امر را به روزهای پایانی موکول نکنند.

افزایش مشارکت مؤدیان مالیاتی گلستان در تسلیم اظهارنامه مالیاتی

هزارجریبی با بیان اینکه مشارکت مؤدیان مالیاتی استان نسبت به سال گذشته چهار درصد رشد داشته است گفت: با توجه به اصلاحیه جدید قانون مالیات‌های مستقیم و تغییر زمان تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل در سال جاری، شاهد افزایش مشارکت مؤدیان مالیاتی در تسلیم اظهارنامه مالیاتی بودیم.

وی با قدردانی از مشارکت مردم گلستان به تعداد اظهارنامه اشخاص حقیقی در سال جاری اشاره کرد و گفت: تا 31 خردادماه سال جاری، 56 هزار و 742 نفر نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی اقدام کردند که این در مقایسه با تعداد اظهارنامه مالیاتی در سال گذشته که تعداد 54 هزار و 605 نفر بود رشد چهار درصدی در سطح استان داشتیم.

هزارجریبی در پایان از مردم شریف گلستان درخواست کرد تا در تسلیم اظهارنامه مالیاتی برای اشخاص حقوقی و املاک نیز همکاری لازم را با اداره کل امور مالیاتی استان داشته باشند./فارس

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه