حمایت از قدس موضع استراتژیک مسلمانان است

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری حمایت از قدس موضع استراتژیک مسلمانان دانست و گفت: آزاد سازی فلسطین و نجات مردم مظلوم این سرزمین از چنگال رژیم صهیونستی، در سرنوشت مسلمانان  تغییرات اساسی ایجاد می کند.

به گزارش زرین نامه؛ آیت الله عبدالهادی حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه قدس اولین قبله مسلمانان بود، عنوان کرد: زمانی که خائنین عرب می خواستند قدس را به فراموشی بسپارند، امام خمینی (ره) با انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، آن را برای همیشه ی تاریخ زنده نگاه داشت.

وی با تاکید بر اهمیت قدس و همچنین نگاه استکبار ستیزانه اسلام، اظهار کرد: آزاد سازی قدس و سرزمین فلسطین موضع استراتژیک اسلام است و تا زمانی که آزاد نشده، این موضع تغییر نخواهد کرد.

شاهرودی در ادامه تاکید کرد: حتی اگر همه کشورهای عربی که ادعای مسلمانی دارند به برادران مسلمان فلسطین اشغالی خیانت کرده و برای نابودی آن ها، دست در دست آمریکا و اسرائیل دهند، ما ایرانیان از حمایت مردم مظلوم فلسطین دست بر نمی داریم.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره)، حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس را مهم دانست و افزود: ما به عنوان یک مسلمان بر خود لازم می دانیم در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کنیم.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه