ترافیک نیمه سنگین در ورودی‌های استان گلستان / اعمال محدودیت‌های ترافیکی در راههای اصلی استان

رئیس پلیس راه گلستان از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای اصلی گلستان تا ساعت ۲۴ امشب خبرداد و گفت: به جزء حامل‌های انرژی و کامیون‌های حامل مواد فاسد‌شدنی تردد وسایل سنگین دیگر در این محورها ممنوع است.

به گزارش زرین نامه؛ سرهنگ علی عبدی اظهار داشت: ترافیک نیمه سنگین در ورودی استان حدفاصل جنگل گلستان تا شهرستان مینودشت تنگراه وجود دارد.

وی افزود: با توجه به ساعات پایانی تعطیلات عید سعید فطر وعجله رانندگان در بازگشت همچنان شاهد ترافیک نیمه‌سنگینی در جاده‌های ورودی استان هستیم.

رئیس پلیس راه استان گلستان تصریح کرد: این ترافیک بیشتر در سمت شرق استان گلستان و در جنگل گلستان به سمت شهرستان مینودشت است و رانندگان از عجله در بازگشت از سفر خودداری کنند و در صورت امکان بازگشت خود را به روزهای شنبه یا یکشنبه موکول کنند.

عبدی همچنین از کاهش تصادفات منجر به فوت در تعطیلات امسال خبر داد و افزود: تصادفات منجر به فوت در تعطیلات عید سعید فطر 66 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

وی گفت: در این سه روز تعطیلات دو فقره تصادف منجر به فوت و 18 فقره تصادف جرحی گزارش شده که نسبت به پارسال  3 فقره تصادف فوتی با چهار کشته و 37 فقره جرحی با 51 مجروح داشتیم کاهش را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: امسال نسبت به پارسال در تصادفات منجر به فوت 66 درصد و در موضوع تصادفات جرحی 32 درصد کاهش داشته‌ایم.

وی از رانندگان خواست با رعایت قوانین ومقرارت سفر خوبی را برای خود وخانواده خود داشته باشند و افزود: سرعت و سبقت غیرمجاز، شتاب و عجله و عدم توجه به جلو علت بیشتر این تصادفات بود.

رئیس پلیس راه گلستان از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای اصلی گلستان تا ساعت 24 امشب خبر داد و گفت: به جزء حامل‌های انرژی و کامیون‌های حامل مواد فاسد‌شدنی تردد وسایل سنگین دیگر در این محورها ممنوع است.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه