یادواره شهدای مدافع حرم و تجمع عاشقان دفاع از حریم اهل بیت(ع) در گلستان برگزار می‌شود

دبیر ستاد یادواره استانی شهدای مدافع حرم گلستان و دبیر جامعه ایمانی مشعر استان گلستان گفت: یادواره شهدای مدافع حرم و تجمع عاشقان دفاع از حریم اهل بیت(ع) تیرماه امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش زرین نامه؛ سید محمد میرطاهری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: همزمان با سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع) نخستین تجمع استانی عاشقان دفاع از حریم اهل بیت(ع) و نخستین یادواره شهدای مدافع حرم استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تجلیل از خانواده های 10 شهید مدافع حرم استان در این مراسم افزود:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و به خصوص شهدای مدافع حرم که برای دفاع از اسلام مرزی برای خود قائل نبودند.

دبیر ستاد یادواره استانی شهدای مدافع حرم گلستان تصریح کرد: همزمان با 23 تیرماه و 8 شوال یادواره شهدای مدافع حرم استان گلستان همزمان با نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلین حیدری کاشانی و مداحی حاج میثم مطیعی در امامزاده عبدالله گرگان برگزار می‌شود.

میرطاهری افزود: این یادواره در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان است که آذرماه در استان برگزار می شود و دستگاه های اجرائی و نهادها مانند سپاه ناحیه گرگان، بسیج رسانه، سازمان تبلغیات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و صداوسیمای مرکز گلستان به همراه هیئت های مدذهبی شهدای آل یاسین، بیت الزهراء امام رضا(ع) گرگان، فاطمیون گرگانجدید و هیئت حسین جان گرگان در برگزاری این یادواره همکاری دارند.

وی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در عرصه کارهای فرهنگی توجه و تقویت مجموعه‌ های خودجوش مردمی است که در این راستا جامعه ایمانی مشعر  حمایت و کمک به هیئت‌های مذهبی و مجموعه های مردمی را در اولویت کارهای خود قرار داده است.

دبیر جامعه ایمانی مشعر استان گلستان گفت:نگاه ما به هیئت های مذهبی نگاهی کاربردی است و با توجه به اینکه امروز دشمنان نظام هیئت‌های مذهبی را نشانه گرفته‌اند، جامعه ایمانی مشعر 3 رکن اصلی هیئت‌ها شامل سخنران، مداح و مدیر هیئت را آموزش داده و با آسیب‌های هیئت ها آشنا می‌کند./ تسنیم

انتهای پیام/م