شهدا مشعل هدایت، مظهر عظمت و سرافرازی هستند

مسئول معاونت تعلیم و تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان گفت:شهدا مشعل هدایت و مظهر عظت و سرافرازی هستند لذا آنها امروز راه را به ما نشان داده اند و سعادت را به ما معرفی کرده اند.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ حجت الاسلام حسن گنجی در مصاحبه با خبرنگار بسیج در رابطه با پیام امروز شهدای گمنام، اظهار کرد:پیام و تاثیری که شهدا امروز برای ما دارد این است که خداوند راه شهدا را همچنان زنده نگه داشته است.

وی افزود:پیام شهدا برای ما این است که ما در راه دین خون خود را نثار کرده ایم و حال شما که مانده اید در مسیر ولایت، ارزش های انقلاب و دین مبین اسلام به وظایف دینی خود عمل کنید و گوش به فرمان رهبر انقلاب خود باشید.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه شهدا از هر چه داشته اند گذشتند تا اسلام زنده بماند، بیان داشت: باید امروز در مسیر زندگی مراقب باشیم تا داشته هایمان ما را از دین غافل نکند و با بصیرت و معرفت که از آرمان های شهدای ماست برای پیمودن مسیر انقلاب هرچه بلندتر گام برداریم.

حجت الاسلام گنجی اذعان کرد: شهدا مشعل هدایت و مظهر عظت و سرافرازی هستند لذا آنها امروز راه را به ما نشان داده اند و سعادت را به ما معرفی کرده اند.

وی افزود:شهدا محبت خدا در روز قیامت، در دنیا برای ما هستند که توانستند به این عظت، ایثار و رشادتها برسند و ما اگر در این مسیر کوتاهی کنیم در آن دنیا ما را با شهدا مقایسه خواهند کرد.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان حضور امروز شهدا را حکمت و تقدیر الهی خواند و تصریح کرد:تقدیر الهی بر این است که این عزیزان سال ها در خاک بمانند و حال مانند گوهری ناب از دل خاک بیرون بیاید.

حجت ااسلام گنجی در ادامه مطلب خاطرنشان کرد:در عرصه ای که ما نیاز به فضای شهادت، ایثار، حماسه، ایستادگی و استکبار ستیزی داریم اینان با آمدنشان دوباره به ما هشدار می دهد تا از رشادت هایشان و آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی ایران غافل نشویم، ان شالله

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه