صدای پای تغییر فرماندار علی آباد کتول می آید+ گزینه های احتمالی

با راه افتادن قطار سراسری تغییر استانداران و فرمانداران دولت تدبیر و امید در آخرین ماه های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری، صدای پای تغییر فرماندار علی آباد کتول هم به گوش می رسد.

به گزارش زرین نامه؛ اسفند 92 بود که احمد تجری مفرد به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید بجای علی اکبر کی پور به کرسی فرمانداری علی آباد کتول تکیه زد.

وی پیش از این به عنوان کارشناس دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان مشغول فعالیت بود و ریاست بخشداری منطقه فندرسک در دولت اصلاحات را هم در کارنامه ی خود دارد. او با تلاش اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان به سمت فرمانداری دست یافت.

موافقان ماندگاری تجری مفرد بر کرسی ریاست فرمانداری علی آباد کتول معتقد هستند؛ وی مدیر بومی بوده و از زیر و بم مسایل شهرستان آگاهی دارد، بر همین اساس هم می تواند برای رشد و پیشرفت این منطقه برنامه ریزی جامع تری داشته باشد.

مخالفان تجری مفرد هم معتقد هستند علی آباد کتول به عنوان سومین شهرستان استان گلستان از نظر سیاسی، اجتماعی، جغرافیایی و تناسب جمعیتی از جایگاه مهمی برخوردار است و وی با عملکرد ضعیف خود در مدت مدیریت 2 ساله اش نتوانسته پاسخگوی نیازهای مردم این شهرستان باشد.

آن ها می گوید: علی آباد کتول با وجود مناطق طبیعی گردشگری بکر، نیروگاه، زمین های کشاورزی حاصلخیر و2 شهرک صعنتی جوانان بیکار زیادی دارد که این اتفاق در حال فراگیر شدن و تبدیل به یک معضل بزرگ اجتماعی است در حالی که یک مدیر توانمند و با برنامه می تواند از این موهبت های الهی و زیرساخت های موجود بهره گرفته و چرخ اقتصاد خانواده های دیار کتول را به حرکت در آورد.

گزینه های مطرح برای ریاست فرمانداری علی آباد کتول

حالا بعد از تغییر معاونان استانداری گلستان و تغییر فرماندار گنبد کاووس، زمزمه های تغییر فرماندار علی آباد کتول هم به صدای رسایی تبدیل شده و از سوی مخالفان به طور جدی تری دنبال می شود.

 در این میان نام حسین مظفری معاون یکی از ادارات کل استان گلستان، حسن هدایتی مدیر سابق آموزش و پرورش و محمد جواد زنگانه معاون فعلی علی آباد کتول به عنوان گزینه های ریاست فرمانداری این شهرستان سر زبان ها افتاده است.

حال باید دید استاندار گلستان چه تصمیمی برای فرماندار علی آباد کتول می گیرد و چه کسی را به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در این شهرستان برای ماه های باقی مانده از عمر دولت انتخاب می کند.

اما آنچه مهم است، انتخاب فردی با تجربه، کاردان و دارای سوابق مدیریتی درخشان برای سومین شهرستان استان است که بتواند با برنامه ریزی دقیق و کاربردی، راهبردهای اقتصاد مقاومتی را که از سوی رهبر معظم انقلاب به این عنوان مزین شده، عملیاتی ساخته و خاطره ای خوش از دولت روحانی در اذهان مردم دیار کتول ثبت کند.

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه