اهدای نخستین تندیس اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان

صبح امروز در شهرستان گرگان نخستین تندیس اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان به مادر و همسر خانواده شهید یحیی عامریان تقدیم شد.

به گزارش زرین نامه؛ سیدعباس حسینی در آیین مراسم اهدای تندیس اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان به خانواده شهید یحیی عامریان که در منزل این خانواده شهید برگزار شد، اظهار کرد: اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در 25 آذرماه سال‎جاری برگزار می‎شود و ستاد بزرگداشت اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در شهرستان گرگان با حضور در منازل خانواده شهدا ضمن اهدای تندیس اجلاسیه شهدای گلستان به این خانواده‎ها از خانواده شهدا برای حضور در مراسم اجلاسیه دعوت می‎کند.

اهدای تندیس اجلاسیه شهدای گلستان به 1400 خانواده شهید گرگانی

وی تصریح کرد: در شهرستان گرگان یک هزار و 400 شهید وجود دارد و به دنبال این هستیم که با همت دستگاه‎های اجرایی و سپاه شهرستان گرگان از این خانواده شهدا دیدار و برای حضور در مراسم اجلاسیه دعوت کنیم.

سرپرست فرمانداری گرگان ابراز داشت: هدف از این دیدارها تکریم خانواده شهدا است و چنانچه خانواده شهدا در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این اجلاسیه نقطه نظراتی داشته باشند در راستای برگزاری باشکوه‎تر این مراسم بکار گیریم.

حسینی یادآور شد: امروز همزمان با روزهای نخست آغاز هفته دولت از دو خانواده شهیدان عامریان و شهیدان دوست محمدیان دیدار داشتیم و تندیس اجلاسیه شهدا را به این خانواده‎های بزرگوار اهدا شد.

وی بیان داشت: به دنبال این هستیم که با حضور خانواده شهدا در مراسم بزرگداشت اجلاسیه 4 هزار شهید شهرستان گرگان یک فضای عظیم و ماندگاری در تاریخ استان گلستان به ثبت برسانیم و در این راستا همه دستگاه‎های اجرایی شهرستان گرگان وظایفی را بر عهده دارند.

سرپرست فرمانداری گرگان با بیان اینکه ستاد بزرگداشت اجلاسیه 4 هزار شهید در شهرستان گرگان شکل گرفته و برنامه‎های خود را دنبال می‎کند، ابراز داشت: سرکشی از خانواده شهدا باعث دلگرمی مسؤولان دستگاه اجرایی در انجام وظایف خود می‎شود و قطعا برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید منشا خیر و برکات زیادی خواهد بود.

گفتنی است 4 هزار تندیس بزرگداشت اجلاسیه شهدای استان گلستان تا زمان برگزاری مراسم اجلاسیه در 25 آذرماه در استان گلستان اهدا خواهد شد و در شهرستان گرگان نخستین تندیس اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان به مادر و همسر خانواده شهید عامریان تقدیم شد./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه