ویزیت رایگان اهالی «کوی آهنگران» علی آباد کتول+ تصاویر

 شهروندان «کوی آهنگران» علی آباد كتول توسط دكتر ابوالقاسم رضایی متخصص داخلی و خانواده در حسينه این محله، ويزيت رایگان شدند. 

به گزارش زرین نامه؛ دکتر ابوالقاسم رضایی یکی از فرزندان علی آباد کتول بوده و فارغ التحصیل یکی از دانشگاه های ایالات متحده امریکا و دارای سابقه تحصیل و فعالیت پزشکی در ایتالیا است. وی پس از حدود 25 سال کار و تحصیل در این کشورها، به ایران بازگشته و فعالیت پزشکی خود را در علی آباد کتول آغاز کرده است.

رضایی در کنار فعالیت خود در یکی از درمانگاه های این شهرستان، قصد دارد بیماران نیازمند را هم ویزیت کند و در همین راستا با همکاری شورای اسلامی شهر و مرکز بهداشت علی آباد کتول، به حسینیه کوی آهنگران رفت تا شهروندان نیازمند این شهر را به طور رایگان ویزیت کند.

کار ویزیت رایگان از ساعت 9 صبح آغاز شد، اما بیماران زودتر از موعد به حسینیه آمده و در انتظار حضور پزشک در محله خود بودند. 

ویزیت شهروندان تا حدود ساعت 16 طول کشید و در طول این ساعت ها افراد در سنین مختلف به حسینیه می آمدند که دکتر رضایی با لبخندی بر لب و متناسب سن هر بیمار، با آن ها گفت و گو و مزاح می کرد تا از دردهایشان بداند و برای آن ها نسخه ای بپیچد. 

اهالی کوی آهنگران که قدردان حضور این پزشک خوش مشرب در محله شان بودند، حتی بعد از ویزیت هم هر چند دقیقه به حسینیه می آمدند تا با تعارف چای یا آبی خنک در این گرمای تابستان، از وی تشکر کنند. 

یکی از بیماران درباره اجرای طرح ویزیت رایگان به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر که این کار در محله ما انجام شد، بیشتر اهالی کوی آهنگران وضعیت مالی خوبی ندارند و حتی نمی توانند هزینه ویزیت پزشک را بپردازند که با این کار، حداقل تا حدودی مشکلشان حل می شود. 

وی با اشاره به هزینه بالای بعضی از داروها، افزود: بسیاری از بیماران نسخه هایی که توسط پزشک تجویز می شود را به دلیل نداشتن پول، نمی توانند تهیه کنند، که امیدوارم در این زمینه هم خیّری وارد شود یا مرکز بهداشت و هلال احمر در این زمینه اقدامی کند.

پیرزنی دیگری هم که برای ویزیت به این حسینیه آمده بود، در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: از این که پزشکی تصمیم گرفت اهالی این محله را به طور رایگان ویزیت کند، بسیار خوشحال هستم. چند روزی است که نا خوش احوال هستم ولی پولی نداشتم که به پزشک مراجعه کنم، که دیدم در حسینیه ویزیت رایگان انجام می شود، به اینجا آمدم. 

vizit1

vizit1

vizit1

vizit1

vizit1

vizit1

vizit1

vizit1

vizit1

vizit1

vizit1

vizit1

vizit1

vizit1

vizit1

vizit1

vizit1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه