افتتاح مجتمع صنعتی «مارال فروز گلستان» با حضور وزیر کشور

وزیر کشور در چهارمین روز از سفر خود به استان گلستان، مجتمع تولیدی گروه صنعتی «مارال فروز» ‌علی‌آباد کتول را افتتاح کرد.

به گزارش زرین نامه؛ رحمانی فضلی امروز در نخستین برنامه خود در علی‎آبادکتول، به شهرک صنعتی این شهرستان رفت و مجتمع صنعتی مارال فروز گلستان را افتتاح کرد. 

مجید قلندرمحله مدیر عامل مجتمع صنعتی مارال، در آیین افتتاح این پروژه بیان کرد: فراینده احیاء این مجتمع از 20 دی ماه سال 1394 آغاز شده و امروز به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار کرد: مجتمع «مارال فروز» با ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش در مساحت 46 هزار متر با خط‎های تولید و بسته‎بندی رب گوجه فرهنگی، انواع کنسروهای غیر گوشتی، شالیکوبی و سردخانه 12 هزار تنی راه‎اندازی شده است.

قلندرمحله با بیان اینکه این مجتمع در حال حاضر با اشتالزایی برای 100 نفر در حال فعالیت است، تصریح کرد: با تکمیل ظرفیت این مجتمع، امکان ایجاد اشتغال برای ۳۰۰ نفر به طور مستقیم و حدود ۹۰۰ نفر غیر  مستقیم ایجاد خواهد شد که امیدواریم با حمایت وزیر و مسئولان ذیربط به این مهم دست یابیم.  

وی با اشاره به این که همه ی دستگاه‎های کنسرو سازی ما تولید داخلی است، گفت: 50 درصد این دستگاه‎های مورد نیاز ما، در داخل همین کارخانه ساخته و به معنای واقعی «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» در این کارخانه پیاده‎سازی شده است.

مدیر عامل مجتمع صنعتی مارال در ادامه با قدردانی از حمایت استاندار گلستان و سایر مسئولان استان در راه‎اندازی این واحد تولیدی، تاکید کرد: از استاندار گلستان خواهشمندیم، یک کارگروه با مامور ویژه تشکیل دهند که درد دل ما را گوش کند و نقطه نظرات ما را به مسئولان انتقال دهد. 

به گزارش زرین نامه؛ این مجموعه در سال ۱۳۹۰ به دلیل مشکلات مالی، عدم تامین سرمایه در گردش مورد نیاز و عدم حمایت بانک ها متوقف شده بود که سرمایه گذاران جدید آن را احیا و خطوط تولید آن را دوباره فعال کردند.

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه