گلستان پایلوت کشوری ستاد مردمی اقتصاد مقاومتی شود

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان با بیان اینکه برنامه های فعلی اقتصاد مقاومتی، دولتی هستند، پیشنهاد داد: ستاد مردمی اقتصاد مقاومتی در گلستان به عنوان  پایلوت کشوری تشکیل شود.

به گزارش زرین نامه؛ اسدالله قره خانی در آیین متمرکز افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت علی آبادکتول که حضور وزیر کشور هم در آن حضور داشت، بیان کرد: استان گلستان از لحاظ کشاورزی به عنوان یک قطب در کشور محسوب می شود و با توجه به اهمیت اقدام و عمل واقعی در حوزه اقتصاد مقاومتی، پیشنهاد می شود ستاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان گلستان با همراهی دولت و قرارگاه اقتصاد مقاومتی تشکیل شود.

وی اظهار کرد: تامین نقدینگی مهمترین مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی گلستان است در حالی که اگر برنامه های اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی اجرایی شود، بسیاری از مشکلات حوزه تولید و اشتغال استان به واسطه آن حل می شود.

نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس تصریح کرد: گلستان نیروی انسانی و بستر لازم برای توسعه صنایع تبدیلی را دارد، اما بخش تولیدی استان همچنان سنتی است که باید دولت اراده کند و اولویت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کشور را به این استان هدایت کند.

قره خانی تاکید کرد: استان گلستان در حوزه های مختلف رشد خوبی داشته اما برای رفع محرومیت های که مردم استان هم از آن رنج می برند، باید اقدامات جدی تری انجام شود.

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه