دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری خود باید پاسخگو بوده و فرافکنی نکنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری خود باید پاسخگو بوده و فرافکنی نکنند.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌اصغر طهماسبی در نشست تخصصی امنیتی استان با حضور سردار دکتر ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل امنیتی وزارت کشور، فرمانداران، بخشداران و اعضای شورای تأمین شهرستان‌ها، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان‌ها، معاونین فرماندار و کارشناسان امنیتی و انتظامی فرمانداری‌ها اظهار کرد: استان گلستان یک ایران کوچک و رنگین کمانی از اقوام با 22 قومیت مختلف است که در کنار یکدیگر با وحدت و همدلی زندگی می کنند.

وی تصریح کرد: امنیت و وحدت امروز استان گلستان را در وهله اول مدیون مردم شریف گلستان، نماینده محترم ولی فقیه استان و هماهنگی، همدلی و همزبانی اعضای شورای تأمین استان و شهرستانها هستیم.

طهماسبی ادامه داد: با شناخت کامل از فضای سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان و تمامی چالش‌ها و تهدیدات، اقدام به تنظیم سند چشم‌انداز امنیتی استان کردیم که برای نخستین بار در بین استان‌های کشور این اتفاق افتاد و نتیجه آن منجر به امنیت پایدار و یکصدایی اعضای شورای تأمین استان شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: ما طی سه سال گذشته مقابله با مواد مخدر، سرقت، پولشویی، پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر، پیشگری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از جمله حاشیه‌نشینی، تکدیگری، اعتیاد و ساماندهی صیادان غیر مجاز را به عنوان اولویت‌ها در دستور کار این حوزه داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: باید فضای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی استان را به گونه‌ای مدیریت کنیم تا خدای نکرده مسائل کوچک تبدیل به مشکلات و چالش‌های امنیتی نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: هرگونه تأمین امنیت هزینه خاکستری دارد و ظرفیت‌سازی و مشارکت جویی در تأمین امنیت کار ماست.

دبیر شورای تأمین استان گلستان اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری خود باید پاسخگو بوده و فرافکنی نکنند، هرگونه فرصت‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را امنیتی نکرده و هزینه نظام را بالا نبرند.

طهماسبی با بیان اینکه تکریم مردم و رعایت حقوق شهروندی باید در دستور کار اعضای شورای تأمین استان و شهرستان‌ها  قرار داشته باشد، بیان کرد: رفع مشکلات مردم از دیگر مسائلی است که عزیزان شورای تأمین باید رصد کرده و به دستگاه‌های مسئول هدایت کنند.

در این نشست همچنین آقای زرین کلاه مدیرکل امنیتی وزارت کشور، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، جانشین اداره کل اطلاعات و رئیس کل دادگستری استان مطالبی را بیان کردند.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه