ساختمان سابق پیام نور علی آباد کتول در آتش سوخت+ تصاویر

ساختمان سابق دانشگاه پیام نور شهرستان علی آباد کتول واقع در شهر فاضل آباد شامگاه گذشته دچار حریق شده و 150 میلیون تومان خسارت دید.

 سید رحمت میردیلمی بخشدار کمالان شهرستان علی آباد کتول در گفت و گو با زرین نامه در این باره گفت: حدود ساعت هشت و نیم شب گذشته به دلایل نامعلومی، ساختمان خالی محوطه کارخانه دشت کمالان (ساختمان سابق دانشگاه پیام نور) دچار حادثه آتش سوزی شد.

وی اظهار کرد: دقایقی بعد وقوع حادثه، عوامل آتش نشانی فاضل آباد، علی آباد کتول و محمد آباد کتول در محل حاضر شده و عملیات خاموش کردن آتش را آغاز کردند.

میردیلمی در ادامه تصریح کرد: سقف چوبی، پوشش ایرانیت و خشکی آن دست به دست هم داد تا آتش به سرعت شعله ور شده و گسترش یابد.

وی افزود: عوامل اداره گاز، برق و اورژانس هم بالافاصله بعد از اطلاع، در محل حاضر شدند تا از وقوع حوادث احتمالی پیشگیری کنند. 

میر دیلمی خاطر نشان کرد:  با تلاش نیروهای آتش نشانی، ساعت 22 همین شب آتش سوزی مهار شد و خوشبختانه آسیب جانی در بر نداشت.

بخشدار کمالان درباره میزان خسارات مالی این حادثه گفت: این ساختمان 300 متر مربع زیر بنا داشت که با رخ دادن آتش سوزی وسیع، تقریباً تنها دیوارهای آن باقی مانده و از لحاظ ارزش ریالی حدود 150 میلیون تومان دچار خسارت دیده است.

payamnoor1

payamnoor1

payamnoor1

payamnoor1

payamnoor1

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه