شهرک صنعتی علی آباد کتول در انتظار توسعه

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان با اشاره به انتظار 10 ساله برای توسعه شهرک صنعتی علی آباد کتول، گفت: از صاحبان زمین های کشاورزی حاشیه شهرک صنعتی برای معاوضه زمین هایشان با زمینی در نقطه ای دیگر از شهرستان، حمایت ویژه می کنیم.

به گزارش زرین نامه؛ به دنبال طرح توسعه شهرک صنعتی علی آباد کتول، زمین های کشاورزی که در حاشیه و مابین این شهرک واقع شده از کشاورزان خریداری و یا با زمین های کشاورزی در نقطه ای دیگر از این شهرستان معاوضه می شود. 

نشست بررسي تملّك زمين های کشاورزی بين شهرك صنعتي و طرح توسعه شهرك صنعتی علی آباد کتول نیز در همین راستا با حضور مدير عامل شهرك هاي صنعتي استان گلستان، فرماندار شهرستان و کشاورزان حاشیه شهرک برگزار شد.

حجت اله خلیل زاده مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان در این نشست با اشاره به شرایط نامساعد اقتصادی و پایین بودن درآمد سرانه مردم استان نسبت به میانگین کشوری، گفت: جلوگیری از اتلاف منابع و سرمایه گذاری اصولی و منطقی  از اهداف شرکت شهرک های صنعتی در استان گلستان است.

وی در ادامه با بیان اینکه برای خرید زمین های کشاورزان در حاشیه شهرک صنعتی علی آباد کتول کارشناسی انجام شده، افزود: باید زمين ها را با قيمت كارشناسي شهرك هاي صنعتي از کشاورزان خریداری کنیم و آن دسته از کشاورزانی که برای معاوضه زمین با شرکت توافق می کنند، از محل طرح توسعه زمینی به همان متراژ در اختيارشان قرار می گیرد.

خلیل زاده تصریح کرد:طرح توسعه 17 هکتاری شهرک صنعتی علی آباد کتول بيش از ١٠سال به دلیل مشكلات مختلف اجرايي انجام نشده که امیدواریم به زودی این طرح با کمک فرمانداری و مردم این شهرستان تحقق یابد.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول هم در این نشست گفت: ما برای توسعه شهرک صنعتی آماده ایم که مشکلات کشاورزان حاشیه شهرک صعنتی را حل کرده و طرح توسعه را عملیاتی کنیم.

shahraksanat

انتهای پیام/  

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه