فضای مجازی عامل شکل گیری شیفتگی بی ریشه در جوانان/ الگوهای جذاب معرفی کنیم

رییس اداره تبلیغات اسلامی علی آباد کتول با این هشدار که جاذبه های فضای مجازی و ماهواره، شیفتگی بی ریشه ای در نسل جوان ایجاد می کند، گفت: مقابله با این شیفتگی بی اساس، مستلزم سرمایه گذاری عظیم فرهنگی در قالب طرح های هدفمند و اجرایی است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت اسلام والمسلمین سید علی حسینی در نشست عفاف و حجاب بانوان در علی آباد کتول، بیان کرد: تاثیر پذیری فرهنگی از سن کودکی آغاز می شود، لذا باید مسئولین، برای شکل دهی شخصیت اخلاقی و رفتاری کودکان الگوهای مذهبی جذاب را از مقطع پیش دبستانی به آن ها معرفی کنند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با جنگ نرم باید حجاب و عفاف را ترویج دهیم، اذعان داشت: بدحجابی هدف اصلی دشمن است، بنابراین با ورود دشمنان به عرصه جبهه نرم بایستی قاطعانه و با توکل بر خداوند حرکت کرده و حجاب، عفاف و امر به معروف و نهی از منکر را با جدیتی بیشتر ادامه دهیم.

حسینی تاکید کرد: برای پاسخگویی به مسائل و احکام مذهبی و شبهات دینی باید تلاش بیشتری از سوی حوزه ها و دانشگاهیان صورت گیرد.

رعایت عفاف و حجاب گامی به سوی تحکیم بنیان خانواده

رییس کمیسیون بانوان فرمانداری علی آباد کتول هم در این نشست گفت: در جوامع غربی و بیگانه، زنان هیچ ارزشی ندارند و به ابزارها و کالاهای تبلیغاتی تبدیل شده اند و در شرایط هجوم گسترده فرهنگی دشمنان، باید همچون گذشته و حتی بیشتر از قبل اساس برنامه های مربوط به گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ایران اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه عفاف و حجاب مشمول تمامی افراد، اعم از زنان و مردان در جامعه است، تصریح کرد: باید مردان و زنان ما با الگو پذیری از ائمه اطهار در این مسئله پیشگام باشند و با رعایت عفاف و حجاب در جهت تحکیم بنیان خانواده و سلامت اجتماع گام بردارند.

مشاور فرماندار علی آباد کتول در امور بانوان نیز در این نشست عنوان کرد: برای گسترش و فرهنگ سازی عفاف و حجاب، هماهنگی و همسویی همه ی دستگاه ها، ادارات، ارگان های فرهنگی و هنری، نهادها و خانواده ها لازم و ضروری است.

efaff1

efaff1

efaff1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه