درخشش دانش آموزان «علامه مجلسی» در مسابقات دارت+ تصاویر

دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی «علامه مجلسی» و «نوآوران» علی آباد کتول با کسب 5 عنوان برتر در مسابقات دارت دانش آموزان و نونهالان مدارس پیش دبستانی و دبستان شهرستان علی آباد کتول خوش درخشیدند.

به گزارش زرین نامه؛ به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی دومین دوره مسابقات دارت دانش آموزان پیش دبستانی و پایه اول در کانون شهید بهشتی علی آباد کتول وابسته به آمورش و پرورش این شهرستان برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

در مقطع پیش دبستانی، بردیا مزیدی از «مدرسه غیر انتفاعی علامه مجلسی» حائز عنوان نخست شد و علیرضا نعمتی و معین استاد رحیمی از «مدرسه غیر انتفاعی نو آوران» حائز رتبه های دوم و سوم شدند. 

در پایه اول هم پوریا ابراهیمی از «مدرسه غیر انتفاعی علامه مجلسی» اول شد و پویان فندرسکی از «مدرسه غیر انتفاعی علامه مجلسی» و علی اکبر تجری از «مدرسه فضیلت» رتبه های دوم و سوم را از آن خود نمودند. در ضمن داوری این دوره از مسابقات را آقایان سید قاسم سید کتولی و حسین زنگانه بر عهده داشتند.  در پایان مسابقات نیز، از نفرات برتر با اهدای مدال، لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود، تجلیل به عمل آمد.

امید کبیری مسئول کانون شهید بهشتی در خصوص برگزاری این مسابقه گفت:  بهره مندی از توانمندی و مشارکت معلمین، والدین و دانش آموزان در سازماندهی و اجرای رویداد های ورزشی، ایجاد فرصت مشارکت برای دانش آموزان به منظور تمرین کار تیمی  بهبود روحیه سخت کوشی، مسئولیت پذیری و ترویج احساس مفید بودن از طریق حضور و همکاری در اجرای فعالیت های اجرایی و مدیریتی ورزش آموزشگاه، توسعه و ترویج نهضت داوطلبی در فعالیت های ورزشی آموزشگاهی مهمترین اهداف و اثرات این قبیل مسابقات است.  

مدیر کانون شهید بهشتی با قدردانی از دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات، از این رقابت ها با عنوان فصل آشتی دانش آموزان با کانون یاد کرد و گفت: قصد داریم با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری در کانون شهید بهشتی شهرستان، زمینه آشتی و حضور گسترده دانش آموزان را در کانون فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: ایجاد روحیه نشاط و سر زندگی، رقابت سازنده و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است. در ضمن برگزاری مسابقات دارت ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی، پینگ پنگ، طناب زنی، تیر اندازی با تفنگ بادی، فوتبال گل کوچک، مسابقات فرهنگی و هنری و ... از دیگر برنامه های کانون در آینده است. 

dartalameh2

dartalameh3

dartalameh1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه