المپیاد ورزشی درون مدرسه ای «نوآوران» علی آباد کتول+ تصاویر

 المپیاد درون مدرسه ایبا هدف شناسایی استعدادهای ورزشی و مشارکت پذیری دانش آموزان در دبستان نوآوران علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ اولین المپیاد ورزشی «مدرسه غیر انتفاعی نوآوران» با شرکت پرشور دانش آموزان در حضور معلمان و خانواده های دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی برگزار شد و نفرات برتر هر رشته مشخص شدند.

دانش آموزان در ابتدای این مراسم با خواندن سرود ویژه المپیاد درون مدرسه ای و روشن کردن مشعل مسابقات، به اجرای رژه و حرکات منظم ورزشی پرداختند و پرچم این مسابقات را در کنار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در آوردند.

در این مسابقات دانش آموزان ورزشکار منتخب در رشته های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند که در رشته های دارت آروین قلیلیان، طناب زنی محمد حاج سعیدی، طناب کشی امیرمهدی فندرسکی، مهارت پینگ پنگ، سبحان میردیلمی و فرحان زنگانه، حرکات نمایشی امیر محمد رونقی و گارد پرچم، کارن طاهرکرد صاحب عناوین برتر شدند.

جواد سعیدی فر دبیر ورزش و سرپرست برگزاری این رقابت ها در خصوص اهداف برگزاری این المپیاد گفت: هدف از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، شناسایی استعدادهای ورزشی و مشارکت پذیری دانش آموزان، بالا بردن سطح آمادگی جسمانی دانش آموزان، ایجاد انگیزه و افزایش گرایش دانش آموزان به مدرسه ، شادابی و نشاط در بین دانش آموزان با رویکرد روان شناختی و تربیتی، تقویت هویت ملی و اسلامی دانش آموزان ، توسعه ورزش همگانی و شرکت تمامی دانش آموزان ، معلمان و اولیا در فعالیت های اجتماعی و ورزشی است.

وی همچنین از شرکت دانش آموزان مدرسه در مسابقات مختلف ورزشی دانش آموزی خبر داد و گفت: ورزشکاران این مدرسه در همه مسابقات ورزشی که در سطح شهرستان برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

در پایان این مراسم نیز از دانش آموزان ورزشکار برتر با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل به عمل آمد.

noavaran1

noavaran1

noavaran1

noavaran1

noavaran1

noavaran1

noavaran1

noavaran1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه