ابراهیم غفاری مدیر کل بهزیستی گلستان شد

ابراهیم غفاری طی مراسمی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به عنوان سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان گلستان معارفه شد.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس؛ آئین تکریم از رقیه رحمانی و معارفه ابراهیم غفاری مدیرکل سابق و سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان گلستان ظهر امروز با حضور انوشیروان محسنی بندپی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

* شاخص بیکاری گلستان نسبت به استان‎های همجوار فاصله زیادی دارد

سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان گلستان با اشاره به طبیعت زیبای استان‎های شمالی گفت: فقر، مشکلات، آسیب و بیکاری زیر چتر زیبایی استان گلستان پنهان مانده است.

ابراهمی غفاری با بیان اینکه استان گلستان سالیان متمادی از برخورداری امکانات صنعتی مغفول مانده است، افزود: شاخص بیکاری استان گلستان نسبت به استان‎های همجوار فاصله زیادی دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید برای کاهش آلام مردم گام‎های بلندی برداشته شود، ابراز کرد: سازمان بهزیستی مجموعه‎ای مطالبه‎گر، برنامه‎محور، پاسخگو و پرسشگر هستند.

* بخش‎های دولتی و خصوصی با بهزیستی همکاری کنند

سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان گلستان بر لزوم همکاری بخش‎های دولتی و خصوصی با بهزیستی در راستای مرتفع کردن دغدغه‎های جامعه هدف این سازمان تاکید کرد.

وی گفت: با برنامه‎ریزی خوب، قوی و مناسب می‎توان در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده حرکت کرد و مشکلات و معضلات را از میان برداشت.

* خدمت‎رسانی به جامعه هدف مهمترین رویکرد سازمان بهزیستی است

رقیه رحمانی مدیرکل سابق بهزیستی استان گلستان با اشاره به ماموریت‎های تخصصی این سازمان تصریح کرد: پیشگیری و کنترل آسیب‎های اجتماعی، مصون‎سازی کودکان، حمایت از معلولان جزو اولویت‎های بهزیستی است.

وی خدمت‎رسانی به جامعه هدف را مهمترین رویکرد سازمان بهزیستی برشمرد و گفت: در دوران مسئولیت در استان گلستان سعی کردیم در کنار همکاران خدمات بهینه و مناسبی به جامعه هدف ارائه کنیم.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه