استکبار جهانی با عزت مردم ایران مخالف است

معاون فرماندار شهرستان علی آباد کتول گفت: استکبار جهانی با عزت مردم ایران مخالف است اما انقلاب اسلامی با اقتدار مسیر خود را دنبال خواهد کرد.

به گزارش زرین نامه؛ محمد جواد زنگانه در جلسه ستاد گراميداشت 13 آبان در علی آباد کتول، بیان کرد: 13 آبان هم به عنوان یک واقعه تاریخی و هم به عنوان نقطه عطف آن یعنی رهبری امام (ره) که مانع انحراف جامعه از مسیر اصلی و دینی، هدایت به سمت و سوی الهی و حفظ استقلال و آزادی شد، اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه سیزدهمین روز ماه آبان برای ملت شریف ایران مقدس است، اذعان داشت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکباراست که بارها توسط امام راحل و مقام معظم رهبری بر اهمیت آن تاکید شده است.

زنگانه با بیان اینکه سيزده آبان يادآور 3 رويداد بزرگ در تاريخ كشور است، اظهار کرد: ويژگي مشترك هر 3 اتفاق در اين روز مهم، بازگو كننده عمق نفرت مردم ايران از رفتارهاي استعمارگرانه آمريكا است.

معاون فرماندار علی آباد کتول درباره بركات تسخير لانه جاسوسي آمريكا براي انقلاب اسلامي افزود: حالا كه چشم جهان اسلام و مستضعفين به ما دوخته شده است بايد روحيه استكبار ستيزي ملت را به خاطر آوريم كه براي احياي اسلام ناب محمدي قيام کردند.

sizdahaban1

sizdahaban1

sizdahaban1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه