بازسازی «خطبه خوانی حضرت زینب (س)» در علی آباد کتول+ تصاویر

«خطبه خوانی حضرت زینب (س) در کاخ یزید لعنت الله علیه» با حضور بانوان بسیجی علی آباد کتول در آستان مقدس امامزاده عبدالله فندرسک این شهرستان بازسازی شد.

معصومه آقایی دبیر اجرایی مراسم بازسازی خطبه خوانی حضرت زینب (س) در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه با اشاره به بازسازی این واقعه در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان و اسارت اهل بیت (ع) در ماه صفر، بیان کرد: بازسازی واقعه «خطبه خوانی حضرت زینب (س)» توسط حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و با همکاری هیأت پیروان عترت رزمند گان اسلام، ادارات اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه های مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) انجام شد. 

وی با قدردانی از همکاری متولیان امامزاده عبدالله (ع) روستای معصوم آباد فندرسک و پایگاه های مقاومت بسیج سمیه، مهدیه و بنت لهدا اظهار کرد: بسیجیان هنرمند شهرستان 4 روز پیش از اجرای مراسم، کار بازسازی خرابه شام و کاخ یزید را آغاز کردند تا خطبه خوانی با تأثیرگذاری بیشتر در مخاطبان اجرا شود.

 آقایی با بیان اینکه بازسازی خطبه خوانی حضرت زینب (س) در کاخ یزید توسط گروه تعزیه ای که همه اعضای یک خانواده و محارم یکدیگر بودند، اجرا شد، افزود: مکان اجرای این مراسم را در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در زمینه تبدیل شدن بقاء متبرکه به قطب فرهنگی  و همچنین همجوار شدن محل اجرای واقعه با آرامگاه اولین شهید مدافع حرم علی آباد کتول، امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان انتخاب کردیم.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) با اشاره به آرامگاه شهید قربان نجفی از شهدای مدافع حرم علی آباد کتول در این امامزاده، خاطر نشان کرد: می واستیم پیام «کلناعباسک یازینب» در حاشیه این مراسم و زمانی که گروه تعزیه با کاروان اسرا به گل باران آرامگاه مطهر شهید نجفی می روند، تداعی شود. 

khotbekhani1

khotbekhani1

khotbekhani1

khotbekhani1

khotbekhani1

khotbekhani1

khotbekhani1

khotbekhani1

khotbekhani1

khotbekhani1

khotbekhani1

khotbekhani1

khotbekhani1

khotbekhani1

khotbekhani1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه