اکران فیلم های طنز در ایام سوگواری اهل بیت (ع)، دهن کجی به عزاداران است

امام جماعت مسجد امام حسن عسگری (ع) علی آباد کتول اکران فیلم های طنز در دهه آخر ماه صفر را بی حرمتی به عزاداران اهل بیت (ع) دانست و خواستار تدابیر عاقلانه برای پیشگیری از چنین اقداماتی شد.  

به گزارش زرین نامه‌؛ حجت الاسلام محمدخانی شب گذشته در جمع عزاداران حسینی در مسجد امام حسن عسکری (ع) علی آبادکتول، با انتقاد از برنامه ریزی اکران فیلم طنز در دهه آخر ماه صفر، بیان کرد: اکران چنین فیلم هایی در ایام سوگواری اهل بیت (ع) آن هم در شهر شهید پرور علی آباد کتول، بی حرمتی به اهل بیت (ع) و عزداران و پیروان ایشان است.

وی با بیان اینکه خون امام حسین (ع) ریخته شد تا مردم را از جهالت نجات دهد، اظهار کرد: در آن سوی عالم فردی به نام شیخ زکزاکی 20 میلیون شیعه برای اهل بیت تربیت کرد و ما در کشور اسلامی خودمان متاسفانه شاهد برخی حرکات ناشایست، زشت و قبیح  و بعضاً بی حرمتی نسبت به ساحت اهل بیت (ع) هستیم.

مدیر حوزه علمیه امام خامنه‌ای علی آباد کتول با تاکید بر لزوم رعایت حرمت ایام عزاداری اهل بیت (ع) از سوی مسئولین فرهنگی، متذکر شد: ما باید شکایت اکران فیلم های طنز در ایام حزن و اندوه اهل بیت (ع) آن هم در شهری که در انقلاب اسلامی نمونه دوران بوده و 456 شهید داده، را باید به کجا ببریم. مسئولین ما باید تدبیر بیشری اتخاذ کرده و مانع بی حرمتی به ساحت مقدس اهل بیت (ع) بشوند.

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه