دعوت فرماندار علی آباد کتول برای حضور مردم در تشييع پيکر شهدای گمنام

فرماندار علی آباد کتول از تشییع پیکر 2 شهید گمنام همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسین مجتبی (ع) در این شهرستان خبر داد و از مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان علی آباد کتول خواست تا در این مراسم حضوری باشکوه و گسترده داشته باشند.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد با اشاره به این ‌که امروز مردم فهیم و شهیدپرور شهرستان علی آباد کتول میزبان دو شهید گمنام  هستند، بیان کرد: شهدا ندای امام و مقتدای خویش را لبیک گفتند. آن ها انسان‌هایی بودند که گفتار و کردارشان یکی و عملشان بیانگر ایمانشان بود.

وی اظهار کرد: شهیدان رفتند تا دیگران بمانند و خود را فدا کردند تا حقیقت را تضمین کنند. آن ها قهرمانان پیشتاز میدان‌های نبرد بودند و همه ی هستی خویش را برای عزت و آزادی ملت ایران بخشیدند.

تجری مفرد در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم استقبال شهدای گمنام در این شهرستان، گفت: مراسم استقبال از شهدای گمنام امروز ساعت 15:30 در مسجد المهدی فاضل آباد آغاز شده و آیین وداع با آن بزرگواران امشب در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

فرماندار علی آباد کتول ادامه داد:  مراسم تشییع پیکر این شهیدان همزمان با 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) (8 آذرماه) ساعت 9:30 صبح روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور علی آباد کتول، از مقابل مسجد محمدیه تا میدان ولایت این شهرستان برگزار  می شود.

تجری مفرد افزود: پس از برگزاری مراسم استقبال در علی آباد کتول، پیکر مطهر این شهیدان والامقام به سنگدوین منتقل شده و در آن جا مراسم خاکسپاری شکوهمندی با حضور مردم ولایتمدار این شهر برگزار شده و پیکر پاکشان جنب میدان صاحب الزمان (عج) آرام می گیرد.

 فرماندر علی آباد کتول در پایان سخنان خود، سرزمین ایران را وامدار  شهیدان دانسته و از مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان علی آباد کتول خواست که برای پاسداشت حرمت این شهیدان قهرمان و گمنام، در مراسم استقبال و تشییع پیکر پاکشان حضوری با شکوه و گسترده داشته باشند.

 

مطالب مرتبط:

سنگدوین پیکر 2 شهید گمنام را در آغوش می کشد

 

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه