آیین وداع با شهدای گمنام در فاضل آباد+ تصاویر

امشب مسجد جامع فاضل آباد میزبان مراسم وداع با 2 شهید گمنام دفاع مقدس بود که قرار است فردا در میدان صاحب الزمان (عج) شهر سنگدوین آرام بگیرند.

به گزارش زرین نامه؛ سرهنگ محمود بیات کوهسار فرمانده بسیج سپاه علی آباد کتول در مراسم وداع با شهدای گمنام در مسجد جامع شهر فاضل آباد که با حضور حجت الاسلام قاسمی امام جمعه این شهر و تجری فرماندار علی آباد کتول برگزار شد، بیان کرد: اگر تاریخ معاصر خود را ورق بزنیم، 2 نام نیکو می بینیم، یکی امام خمینی (ره) و دیگر شهدا هستند.

وی اظهار کرد: در تاریخ معاصر ما که با انقلاب اسلامی عجین شده، دو نام نیکوی امام خمینی (ره) و شهدا می درخشد که برخی افراد معارض سعی دارند قداست این نام ها را نزد مردم از بین ببرند، اما از آنجا که نیت و اهداف این بزرگواران همواره خدایی بود، هیچگاه عزتمندی آن ها نزد مردم از بین نمی رود.

بیات کوهسار خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با الگو گیری از نهضت بزرگ عاشورا  و امام حسین (ع) انقلاب کرد تا اسلام را احیا کند، به همین دلیل هم نام ایشان مانند قیام بزرگ عاشورا همواره در تاریخ زنده و راهشان پر رهرو خواهد ماند.

حجت الاسلام نجفعلی قاسمی امام جمعه شهر فاضل آباد و بخش کمالان نیز در این مراسم گفت: امشب افتخار داشتیم که فضای شهرمان معطر به عطر شهیدان گمنام شود.

وی با بیان اینکه شهدا از سرچشمه آب حیات نوشیدند و جاودانه شدند، اظهار کرد: شهدا مقام های عجیبی از جمله مقام شفاعت، مقام عالی نزد خداوند متعال و مقام شاهد بودن بر کردار و رفتارمان را دارند که ما با الگو گیری و ادامه دادن راه آن ها می توانیم از شفات آن ها در روز قیامت بهره مند شویم.

قاسمی تصریح کرد: شهدا از مُلک به ملکوت پر کشیدند. کسانی که سبقت و سرعتشان در عبودیت و بندگی خدا زبانزد است. این بزرگواران مقام بالایی دارند که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است.

حتی شمار اندک مدیران فاسد هم زیاد است

وی با بیان اینکه شهدا رفتند تا انقلاب اسلامی پا برجا بماند، گفت: ما در این انقلاب شهدای زیادی داده ایم، از همین رو حتی شمار اندک مدیرانی که به بیت المال مسلمین دست درازی می کنند، برای ما زیاد است.

قاسمی با بیان اینکه گاهی دنیای ما غبار آلود شده و گرفتار بد عهدی ها و بد اخلاقی ها می شویم تا جایی که حتی برخی عقایدمان را زیر پا می گذاریم، افزود: شهدا همیشه شاهد بر اعمال ما هستند و هرگاه در زندگی و جامعه دچار مشکل می شویم، می آیند تا با از بین بردن غبار، فضای جامعه را تلطیف کرده و به ما کمک کنند، بی عزت نشویم.

بصیرت خود را در شناخت حق و باطل حفظ کنیم

امام جمعه فاضل آباد با اعتقاد به اینکه شهدا رفتند تا ما تو سری خور قدرت های مستکبر نبوده و عزیز و عزتمند باشیم، گفت: امروز وظیفه ما در قبال شهدا این است که هوشیاری، بیداری، بصیرت را در تشخیص حق و باطل، خیر و شر، فتنه و فتنه گر، شناختن را و  راهبر و راهزن حفظ کنیم.

قاسمی در پایان سخنان خود تاکید کرد: شهدا با روحیه و تفکر بسیجی و انقلابی مقابل دشمن ایستادند، ما نیز نباید به هر قیمتی به دشمن اعتماد و سازش کنیم. امروز می بینیم فعالیت های امریکا ضد برجامی است و لذا ما باید با روحیه بسیجی و انقلابی مقابل آن ایستیم.

vedashahid1

vedashahid1

vedashahid1

vedashahid1

vedashahid1

vedashahid1

vedashahid1

vedashahid1

vedashahid1

vedashahid1

vedashahid1

vedashahid1

vedashahid1

vedashahid1

vedashahid1

vedashahid1

vedashahid1

vedashahid1

vedashahid1

vedashahid1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه