امروز موج بیداری به خارج از مرزهای ایران انتقال یافته است / حرکت در مسیر شهدا در گروی ایمان و ولایتمداری است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت:حرکت در مسیر شهدا در گروی ایمان و ولایتمداری است هرچه ما داریم از جهاد ، مجاهدت و حضور در صحنه پیکار با استکبار است.

 

به گزارش زرین نامه به نقل ازگلستان ما ؛ آیت الله سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در کنگره شهدای اهل سنت استان گلستان اظهار کرد : مجلس و محفل ما با یاد و نام شهیدان تشکیل شده است و عطر شهادت فضا را پرکرده و اگر با شامه جان استشمام کنیم بوی دل انگیز این عطر را احساس خواهیم کرد و اگر با چشم دل ببینیم زیبایی هایی را که شهادت و شهیدان آفریدند را می توان دید.

وی با بیان اینکه در این محافل باید با چشم دل دید و با گوش جان شنید و نه با چشم سر، تصریح کرد: باید با این مراسم ها به گونه ای دیگر برخورد کرد و اینجا نباید با پای استدلال حرکت کرد چون محور این نشست ها شهید است شهید سالک است و نمی توان غیر از این، قدم در این راه گذاشت.

آیت الله تقوی در ادامه با بیان اینکه شهید مراحلی را همانگونه که سالکان طی کرده اند طی می کنند تا به منازل شهادت برسد، گفت : ابتدا آینه دل را باید پاک کرد که با ایمان ناب می توان این کار را انجام داد اولین منزل که شهید شروع می کند منزل ایمان است .

وی با اشاره به اینکه هجرت دومین منزل است که شهدا به آن رسیده اند، افزود: هجرت به معنی هجرت مکانی نیست بلکه مقابله با نفس است هجرت درونی ملاک است که باید در درون تحول ایجاد کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: هر چه ما داریم از جهاد، مجاهدت و حضور در صحنه پیکار با استکبار است و تا کسی ایمان نداشته باشد و زنجیرهای وابستگی را نگسسته باشد نمی تواند در عرصه جهاد وارد شود .

وی با اشاره به اینکه شهداء نهال نظام اسلامی را با رهبری امام و خون قلب خود آبیاری کرده اند، افزود: بعد از عبور از منزل جهاد به منزل شهادت خواهیم رسید.

تقوی با بیان اینکه امام راحل نقشه سیاسی دنیا را عوض کرد، تصریح کرد: امام به این نظام عظمت داد و امروز موج بیداری به خارج از مرزهای ایران انتقال یافته است .

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه خاطرنشان کرد: ندایی که بوی تفرقه می دهد ندای نظام اسلامی نیست ، وحدت مسئله ایست که برای نظام بسیار با اهمیت است .

وی در ادامه گفت: وهابیت و تکفیری ها امروز در کشورهای اسلامی به دنبال جدایی و تفرقه هستند، باید هوشیار باشیم .

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه