نباید با مطالب واهی ارکان نظام را سست کنیم/ در حق آملی لاریجانی جفا شد/ قطار گرگان- مشهد با فاینانس روی ریل می افتد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از اجرای پروژه راه آهن مشهد- گرگان در صورت تصویب دریافت 5 میلیارد دلار فاینانس روسیه خبر داد. وی همچنین گفت: یکی از همکاران من بر اثر ناآگاهی مطالب نسنجیده ای مطرح کرد که خلاف واقع است و در حق آقای آملی لاریجانی جفا شد.

به گزارش زرین نامه؛ اسدالله قره خانی در دیدار علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی با مردم علی آبادکتول بیان کرد: در هفته جاری همراه اعضای فراکسیون های مختلف مجلس با رییس قوه قضاییه دیداری داشتیم و ایشان در فضایی صریح و صمیمی همه ی اسناد بانکی و مدارک قوه قضاییه از سال ۱۳۷۳ تاکنون را ارائه دادند.

وی با بیان اینکه  باید شهادت بدهم در حق آملی لاریجانی جفا شده،  اظهار کرد: مبالغی به طور امانت در اختیار بانک ها بوده و حتی محل استفاده از آن برای زندانیان هم مشخص بود. یکی از همکاران من بر اثر ناآگاهی مطالب نسنجیده‌ ای درباره حساب های بانکی مطرح کرد، اما باید به صراحت بگویم همه ی این مطالب خلاف واقع است.

قره خانی رییس قوه قضاییه، مقننه و مجریه را استوانه های نظام دانست و گفت: نباید با طرح مباحث خلاف واقع در فصای مجازی و افکار عمومی سبب سست شدن ارکان نظام شویم.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رؤسای قبلی قوه قضاییه اجازه‌ای از مقام معظم رهبری  گرفتند و آن چیزهایی که باید هزینه شود، انجام شده و اسناد این هزینه‌کردها هم وجود داشت.

اعتبار دولت برای کمک به کشاورزان خسارت اندک است

قره خانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار با معاون اول رییس جمهور گفت: اطلاعات سرمازدگی و خسارت کشاورزان به ایشان ارائه شد و وعده دادند به کشاورزان منطقه کمک های ویژه ای شود.

وی اعتبارات تخصیص یافته از سوی دولت برای جبران خسارت سرمازدگی کشاورزان را ناکافی و اندک دانست و افزود: کشاورزان و توتون کاران استان نیازمند حمایت های ویژه دولت و مجلس در بحث جبران خسارت هستند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: متاسفانه منابع طبیعی به ناحق و ظالمانه زمین ها را به نام خود سند زده است، همه اعضای ستاد، دولتی هستند و اجازه اعتراض به مردمی که حق آن ها ضایع شده داده نمی شود. 

larijaniali1

اجلاسیه 4000 شهید گلستان سند زرینی از ایستادگی مقابل استکبار است

وی در ادامه سخنان خود، قوه مقننه را مورد وثوق مردم و نقطه اتکاء نظام دانست و افزود: دکتر لاریجانی یکی از مفاخر نظام است که در چهار سال گذشته امکان دیدار مردم گلستان با ایشان فراهم نشد، اما به برکت خون شهدا و برگزاری اجلاسیه 4000 شهید استان این اتفاق رخ داد.

قره خانی گفت: اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان سند زرینی از مقاومت و ایستادگی مقابل استکبار و نشان دادن ظرفیت و پتانسیل بالا و مدیریت صحیح سپاه پاسداران استان است.

وی  متذکر شد: این اجلاسیه نشان داد با همدلی، همفکری و توجه به همه پتانسیل ها می توانیم استان گلستان را متحول کنیم.

منطقه آزاد تجاری نیاز اساسی گلستان

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس اذعان کرد: منطقه آزاد تجاری استان نیاز اساسی و مطالبه اصلی در راستای توسعه، رونق تولید و افزایش درامد عمومی برای گلستان است که امیدواریم بتوانیم با حمایت مجلس شورای اسلامی این لایحه مصوب شود.

قره خانی با اشاره به مصوبه اخیر مجلس برای بخشودگی جرایم دیرکرد وام های زیر ۱۰۰ میلیون تومان و ابلاع آن به دولت، گفت: تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان یعنی کشاورزان خرده پا، کارگران و طبقه پایین جامعه که مجلس با توجه به این اقشار این مهم را به تصویب رساند.

قطار گرگان- مشهد با فاینانس روی ریل می افتد

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی به تصویب دریافت 5 میلیارد دلار فاینانس از روسیه اشاره و خاطر نشان کرد: قرار بود این موضوع به طور لایحه به مجلس ارائه شود که برای حمایت از دولت این موضوع به صورت طرح ارائه و به تصویب رسید.

قره خانی یادآور شد: با تصویب این طرح این مبالغ برای فعالیت های زیربنایی به ویژه راه استفاده شده و با بخشی از آن، راه آهن گرگان- مشهد اجرایی می شود.

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه