اهدای بیش از 140 کلاه ایمنی به موتور سواران مهدی آباد+ تصاویر

موتور سواران قانونمند روستای مهدی آباد شهرستان علی آباد کتول از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، کلاه ایمنی دریافت کردند.

به گزارش زرین نامه؛ گردهمایی ارتقاء فرهنگ ایمنی تردد موتورسواران و عابرین پیاده با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان و پلیس راه استان و علی آباد کتول، فرمانداری شهرستان، شورای اسلامی و دهیاری روستای مهدی آباد برگزار شد.  

موتور سواران مهدی آباد برای شرکت در این گردهمایی به مسجدالمهدی (عج) این روستا آمدند تا با فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی هنگام رانندگی آشنا شده و کلاه ایمنی دریافت کنند و در نهایت بیش از 140 کلاه میان آن ها توزیع شد.   

محمد جواد زنگانه معاون فرمانداری علی آباد کتول در این گردهمایی گفت: این گردهمایی تأکید بر ضرورت استفاده از کلاه ایمنی دارد، زیرا عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از سرعت مطمئنه و بی‌توجهی رانندگان موتورسیکلت سوار، عمده‌ترین دلایل بروز تصادفات است و بیشترین مرگ‌ و میر موتورسوران هم ضربه سر است که به دلیل استفاده نکردن از کلاه ایمنی ناشی می شود.

وی با اشاره به تعداد زیاد موتور سواران در این شهرستان، تاکید کرد: باید فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی را میان موتور سواران ترویج دهیم تا کمتر شاهد تصادفات غم انگیز و مرگبار شهروندانمان باشیم.

motorimen1

motorimen1

motorimen1

motorimen1

motorimen1

motorimen1

motorimen1

 

مطاب مرتبط:

روستای «مهدی آباد» قربانگاه آزاد راه گرگان- گنبد+ تصاویر

 

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه