رییس جدید بنیاد مسکن علی آباد کتول منصوب شد

سید حمیدرضا جعفری به عنوان رییس جدید بنیاد مسکن شهرستان علی آباد کتول منصوب و از زحمات علی باباکردی رییس سابق این بنیاد قدردانی شد.

به گزارش زرین نامه؛ آیین تکریم علی باباکردی رییس سابق بنیاد مسکن علی آباد کتول و معارفه سید حمیدرضا جعفری رییس جدید این بنیاد با حضور مدیر کل، معاونین و رییس حراست بنیاد مسکن استان گلستان و فرماندار این شهرستان برگزار شد.

فرماندار علی آباد کتول در این مراسم، با قدردانی از زحمات علی باباکردی، اذعان کرد: فعالیت های وی در زمان ریاست موجب دلگرمی مسئولان در خدمت رسانی به مردم بود.

احمد تجری مفرد همچنین به سید حمیدرضا جعفری رییس جدید این بنیاد، سمت جدید را تبریک گفته و توفیق درخدمت رسانی به مردم را برای وی آرزو کرد.

وی در ادامه خدمات نهادهای منصوب به امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، که مدام در حال خدمت رسانی به مردم هستند را از پشتوانه های نظام اسلامی دانست و افزود: این خدمات به ویژه خدمات بنیاد مسکن مانند طرح هادی روستایی، احداث واحدهای مقاوم و نوساز و ایمن سازی، صدور سند روستایی که موجب تثبیت مالکیت و جلوگیری از نزاع مردم می شود، به طور کامل برای مردم ملموس و مشهود است.

bonyaad

علی باباکردی هم در این نشست از حمایت های مدیرکل بنیاد مسکن استان و فرماندار علی آباد کتول در مدت ۶ سال فعالیتش در سمت مدیریت بنیاد مسکن شهرستان قدردانی کرد و مهم ترین اقدامات خود در زمان مدیریت بنیاد مسکن علی آباد کتول را اینگونه شرح داد:

1- ارائه ۲۳۰۶ فقره تسهیلات مسکن روستایی

2- پرداخت ۴۹۵ فقره تسهیلات بلاعوض با اعتباری بالغ بر ۳۹۲۵ میلیون ریال کمک بلاعوض به متقاضیان اعم از خسارت دیدگان حوادث
3- خانوارهای 2 معلول تحت پوشش بهزیستی

4- الگوسازی مسکن روستایی و ...

5- تهیه ۱۵ طرح هادی روستایی (که به این ترتیب کل روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان دارای طرح هادی شدند)

6- بازنگری ۹ طرح هادی روستایی

7- اجرای ۳۸ طرح هادی در روستاهای شهرستان اعم از نیمه تمام و جدید با اعتبار مصوب ۱۲۳۴۳۵ میلیون ریال و تخصیص اعتبار ۸۴۶۳۳ میلیون ریال (که ۲۸ روستای آن در زمان مدیریت اینجانب آغاز شده است)

8- اجرای آسفالت در ۲۱ روستای شهرستان و در دست اجرا بودن زیرسازی ۸ روستا

9- صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری به تعداد ۱۲۰۰ فقره و ارسال حدود ۴۰۰ فقره پرونده به اداره ثبت جهت صدور سند در سال ۹۵ (که تا پایان سال اسناد ان صادر خواهد شد)

10- واگذاری ۱۲ هکتار زمین در قالب ماده ۴ قانون ساماندهی از سوی منابع طبیعی به بنیاد مسکن

11- واگذاری ۶۱۲۶ مترمربع زمین به متقاضیان واجد شرایط در روستای بدراق نوری در قالب ۲۷ قطعه (که از محل عواید حاصل از واگذاری، آاماده سازی و شن ریزی معابر اجرا شده و پروژه احداث پارک نیز آماده اجرا است)

12- اعطای تسهیلات مسکن مهر به تعداد ۱۷۷۸ واحد در شهر فاضل آباد

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه