تصاویر / اعزام مخترعین گلستانی به چهارمین جشنواره علم و فناوری / مهدیانی : هدف از جشنواره گسترش تفکر بسیجی در عرصه های علمی است

رئیس سازمان بسیج علمی گلستان با اعلام اینکه مخترعین استان گلستان برای حضور در چهارمین جشنواره علم و فناوری راهی تهران شدند ، افزود: هدف این جشنواره گسترش تفکر بسیجی در عرصه های علمی است .

به گزارش زرین نامه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه نینوا گلستان ؛ سرگرد پاسدار اسماعیل مهدیانی رئیس ازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه نینوا گلستان در گفتگو با واحد مرکزی خبر در خصوص چهارمین جشنواره جهادگان علم و فناوری گفت: ۵ مخترع بسیجی از استان گلستان به چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری کشور راه پیدا کردند.

مهدیانی خاطرنشان کرد : هدف از این جشنواره گسترش تکفر بسیجی در عرصه های علمی و تقویت روحیه خودباوری بسیجیان برای ارتقاء خود و اعتلای کشور است .

وی اضافه کرد : این جشنواره سالانه توسط سازمان بسیج علمی کشور در سه بخش نمایشگاهی کارگاهی و اجلاسیه پایانی با حضور مقامات کشوری و لشکری در تهران برگزار می شود.
رئیس سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه نینوا گلستان تصریح کرد : نمایشگاه دستارودها و اختراعات بسبجیان در معرض دید عموم شرکت کنندگان قرار می گیرد و استان گلستان نیز غرفه ای برای اختراعات خود دارد.

مهدیانی همچنین افزود : کارگاهی برای مسئولین این جشنواره برای بخش های مختلف تدارک دیده شده و بحث اجلاسیه و اختتامیه نیز در مرکز همایش های صدا وسیما برگزار می شود.
وی تاکید کرد : زمان این جشنواره از ۸ اسفندماه و اختتامیه ۱۱ اسفند می باشد.

این مقام مسئول یادآور شد : از استان گلستان ۵ نخبه و مخترع به این جشنواره راه پیدا کردند و در مجموعه کشوری قطعا تعداد شرکت کنندگان قابل ملاحظه خواهد بود و بالای ۲۰۰ اختراع خواهد شد .

گفتنی است ۵ مخترع برتر و نخبه گلستانی صبح امروز یکشنبه ۸ اسفندماه عازم جشنواره جهادگران علم و فناوری تهران شدند.

دکتر سید مهدی رخت اعلا دکتری برق کنترل ، ابزار دقیق و عضو هیات علمی دانشگاه گلستان ؛ حسین دهقان کارشناسی ارشد بیولوژی و بیوتکنولوژی خاک؛حسن محمودی کارشناسی مدیریت امداد؛مظفر رحیمی النگی لیسانس معماری؛سید خان جهان تیغ رشته ادبیات و علوم انسانی و دکتر شمس آبادی جزء نخبه های برتر گلستانی در این جشنواره حضور دارند .

photo 2017 02 26 23 00 07

photo 2017 02 26 23 00 01

photo 2017 02 26 23 00 12

انتهای پیام /

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه