مسئولان استان گلستان تولید و اشتغال را اولویت برنامه‌های خود قرار دهند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال، باید مسئولان استان گلستان تولید اشتغال را اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

به گزارش زرین نامه به نقل از تسنیم؛ محمود ربیعی در جلسه شورای اداری استان، با بیان اینکه مسئولان استان گلستان در ایام نورزی بی‎وقفه تلاش کردند تا اوقات خوبی برای مسافرانی که به استان گلستان سفر کرده بودند ایجاد کنند، اظهار داشت: دستگاه‎های خدمات رسان مانند هلال احمر و فوریت‎های پزشکی و میراث فرهنگی و گردشگری استان خدمات خوبی در این ایام ارائه کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به انتخابات 29 اردیبهشت ماه مقام معظم رهبری به حضور مردم و خلق حماسه‎دیگر تاکید کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان افزود: مقام معظم رهبری به ضرورت عمل به مهر قانون در انتخابات در سخنرانی خود در مشهد مقدس تاکید داشتند.

ربیعی یادآور شد: انتخابت را استانداری به نمایندگی از حاکمیت انجام می‎دهد و نیاز است در این مسیر همکاری خوبی دستگاه‎ها انجام بدهند.

وی با بیان اینکه جلسه شورای اداری امروز با رویکرد و چشم‎اندازی که در سال 1396 داریم دنبال خواهیم کرد، اظهار داشت: نسبت به سال 1396 با یک هماهنگی بیشتر و نگاه روشن‎تری کارها را در سطح استان گلستان اقدام خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان بیان داشت: مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی خود فرمودند که از مسئولان و شاغلان بخواهیم که به نقاط کلیدی که تولید اشتغال، است توجه کنند.

وی تصریح کرد: ایشان فرمودند با توجه به این نقاط کلیدی توسعه چشمگیری پیش خواهد آمد و امسال را بر این اساس سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود به افزایش 6 برابری راه‎های کشور و 20 برابر شدن بنادر و 30 برابر شدن مخازن سدها و 15 برابر شدن محصولات فولادی و افزایش محصولات کشاورزی و پتروشیمی تاکید داشتند.

ربیعی اظهار داشت: در لحظه سال تحویل به گفته مسئولان اوقاف و امور خیریه استان بیش از 58 هزار نفر در بقاع متبرکه حضور داشتند و این موضوع اهمیت بقاع متبرکه را بیان می‎کند.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه