۶۹۹ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی علی‌ آبادکتول ثبت نام کردند

علی‌ آباد کتول - فرماندار علی‌ آباد کتول از ثبت‌نام ۶۹۹ داوطلب برای رقابت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش زرین نامه به نقل از مهر؛ احمد تجری مفرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هفت روز ثبت‌نام در مجموع ۶۹۹ نفر برای رقابت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای چهار شهر علی‌آباد، فاضل‌آباد، مزرعه کتول و سنگدوین ثبت‌نام کردند.

وی افزود: از این تعداد ۵۲۸ نفر در حوزه روستایی و ۱۳۳ نفر در حوزه شهری ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار علی‌آبادکتول ادامه داد: شورای شهر علی‌آباد در این دوره هفت‌نفره و سه شهر دیگر پنج‌نفره خواهند بود.

وی اضافه کرد: از مجموع ثبت‌ نام کنندگان برای رقابت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ۱۹ خانم در حوزه شهرها و ۳۸ خانم در حوزه روستاها ثبت‌نام کرده‌اند.

وی یادآور شد: از مجموع ۳۹ روستای بخش مرکزی شهرستان علی‌آبادکتول ۱۰ روستا پنج‌نفره و ۲۹ روستا سه‌ نفره خواهند بود.

پیش‌بینی دایر شدن ۱۳۶ صندوق رأی

تجری مفرد تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ۱۳۶ صندوق رأی در شهرستان دایر شود.

وی خاطرنشان کرد: احتمالاً دو صندوق سیار در شهر علی‌آباد، یک صندوق در شهر فاضل‌آباد و یک صندوق سیار در روستای امیرآباد سرخه محله داشته باشیم.

فرماندار علی‌آباد بیان کرد: به دلیل وجود جاده ترانزیت در روستای امیرآباد سرخه محله احتمالاً صندوق سیار در یک نوبت در بخش شمالی و در نوبت دیگر در بخش جنوبی روستا دایر باشد.

تجری مفرد گفت: پس از اعلام صلاحیت‌ها، نشست مشترک با کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان برگزار می‌شود و در این نشست بر رعایت اخلاق انتخاباتی و برگزاری انتخاباتی سالم تأکید خواهیم کرد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه