قتل خواهر توسط برادر با 6 ضربه چاقو در مینودشت/ فرزند 6 ماهه‌ای که بی‌مادر شد

فردی در یکی از روستاهای شهرستان مینودشت با استفاده از چاقو و وارد کردن 6 ضربه به خواهرش وی را به قتل رساند.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس؛، ساعت 23 و 20 دقیقه شب گذشته پسر 19 ساله که به دلیل اختلافات شدید خانوادگی، ناراحتی شدیدی از خواهرش داشته به منزل خواهرش مراجعه کرده و پس از به صدا در آوردن درب منزل خواهرش از وی می‌خواهد که به درب منزل بیاید.

بلافاصله پس از حضور خواهر 30 ساله‌اش، این پسر 19 ساله به استفاده از چاقو 6 ضربه به گردن، قفسه سینه، پلو و نقاط مختلف بدن خواهرش وارد کرد.

این زن 30 ساله که 6 ماه گذشته صاحب یک فرزند شده بود بر زمین افتاد و در خون می‌غلطید که به دلیل شدت جراحاتی که بر پیکرش وارد شده بود جان خود را از دست داد.

همسر مقتول که متوجه فریادها و صداهای غیرعادی شد بلافاصله به درب منزل آمد و با صحنه بسیار ناراحت کننده در خون غلطیدن همسرش روبرو شد که باعث درگیری بین داماد خانواده با برادر خانمش شد.

در این درگیری که بر اساس شنیده‌ها این پسر 19 ساله دل خوشی از دامادشان نداشته، وی را نیز با چاقو به شدت مجروح کرده و از محل متواری شد.

موضوع که توسط همسایه‌ها به پلیس اطلاع داده شده بود، بلافاصله تیم‌های گشتی پلیس در محل حاضر و قاتل را در کوچه‌های اطراف شناسایی و دستگیر کردند.

مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان در خصوص این واقعه به خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در حال حاضر فرد مجروح که همسر مقتول بوده است در مرکز در مانی در حال مداوا است و بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی وضعیت وی رو به بهبوردی است.

وی اضافه کرد: قاتل متولد سال 1377 است که پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرده و علت و انگیزه ارتکاب به این جنایت را وجود اختلافات خانوادگی از گذشته اعلام کرده است.

مروتی تاکید کرد: متاسفانه در پرونده‌های متعددی که قتل با سلاح سرد به وقوع پیوسته، ریشه اختلافات خانوادگی و عدم توانایی در کنترل خشم و در اختیار بودن سلاح سرد عامل اصلی وقوع جنایت بوده که متاسفانه غالب این حوادث توسط جوانان و نوجوانان به وقوع پیوسته است.

وی در پایان ابراز کرد: نقش کنترل و نظارت خانواده‌ها بر عملکرد فرزندان بسیار مهم و اساسی است که توصیه می‌شود خانواده‌ها بیشترین سطح نظارت و کنترل رفتار و اقدامات فرزندان را بخصوص در مواردی که برخی اختلافات بین اعضاء خانواده وجود دارد در دستور کار داشته باشند.

انتهای پیام/