تجلیل از مدیریت برتر ایستگاه هوا شناسی علی آباد کتول در گلستان+ تصاویر

مدیر ایستگاه هواشناسی شهرستان علی آباد کتول به عنوان مدیر برتر ایستگاه های هواشناسی استان گلستان انتخاب و تجلیل شد.

به گزارش زرین نامه؛ گزمه مدیر ایستگاه هواشناسی شهرستان علی آباد کتول در نشست شورای اداری هواشناسی استان گلستان به عنوان مدیر برتر ایستگاه های هواشناسی استان گلستان معرفی شد.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول در این نشست که به میزبانی ایستگاه هواشناسی علی آباد کتول برگزار شد، بیان کرد: پیشرفت های علمی و فنی در حوزه هواشناسی و تغییرات پایدار و ناپایدار شرایط جوی و اهمیت وضعیت جوی برای انجام بسیاری از فعالیت ها، توجه اقشار مختلف را به آمارها و اطلاعات ایستگاه های هواشناسی جلب کرده است.

وی با قدردانی از زحمات و اقدامات مدیر هواشناسی شهرستان علی آباد کتول، گفت: با توجه به اهمیت آگاهی به موقع از بارش باران های شدید و سیل آسا در مدیریت بحران و پیشگیری از حوادث، لازم است تجهیزات هواشناسی و راهداری در نقاط مختلف شهرستان نصب و راه اندازی شود.

نور بخش داداشی مدیر کل هواشناسی استان گلستان نیز در این نشست، گفت: هدف از برگزاری این نشست ها، برنامه ریزی کوتاه مدت یک ماهه، اجرای برنامه های ارائه شده، ارزیابی برنامه های اجرایی و در صورت اجرایی نشدن برنامه ها، دلایل عدم اجرا و تاکید بر نظم و انضباط اداری است.

وی در ادامه تاکید کرد: رؤسای ستادی برنامه ریزی های استراتژیک، رعایت سلسله مراتب اداری، برنامه ریزی برای نیروی انسانی، برنامه ریزی جهت ساماندهی ایستگاه ها و همچنین صرفه جویی در مصرف را جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، راس امور روزانه ی خود قرار گیرد.

ایستگاه های هواشناسی خودکار می شوند

داداشی با بیان اینکه اعتبار به بخش های مختلف بر اساس اولویت نیازمندی ها و در صورت گشایش اقتصادی تخصیص می یابد، خاطر نشان کرد: معاونت فنی، شبکه ایستگاه ها و بخش پایش برای خودکار سازی ایستگاه های استان همه ی جوانب را بررسی کرده و آماده باشند.

tajlil1

tajlil1

tajlil1

tajlil1

tajlil1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه