برخی از سازمان ها عزم لازم را برای حفظ عفت سازمانی ندارند / دشمن دنبال ترویج بی حیایی در جامعه است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با گلایه از وضعیت در برخی دستگاه های اجرائی استان در موضوع عفاف و حجاب گفت: متاسفانه در برخی دستگاه‎های اجرائی استان گلستان با وجود قوانین و مقرراتی که وجود دارد عزم لازم برای حفظ عفت سازمانی وجود ندارد و انتظار ما این است که مسئولان و مدیران دستگاه‌ها این موضوعات را محکم‌تر دنبال کرده و عفت و حیای دستگاه را حفظ کنند.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ سردار رحمت اله صادقی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب در گرگان ، اظهارکرد : نباید یاد آوری اهمیت موضوع عفاف و حجاب در این هفته خلاصه شود و این هفته فرصتی برای پرداخت بیشتر به موضوع عفاف و حجاب در جامعه است

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب مبتنی بر آموزه های دینی در جامعه است ، گفت: موضوع عفاف و حجاب یکی از اولاترین و شاخص ترین موضوعاتی است که در عرصه فرهنگی و اجتماعی باید به آن پرداخته شود .

صادقی با اشاره به نظامات موجود در جامعه اسلامی و سبک زندگی ایرانی اسلامی افزود : رعایت عفاف و حجاب باید رد مراکز خصوص و عمومی مورد توجه قرار گیرد .

وی تصریح کرد: اجرای قوانین مربوط به عفاف و حجاب جزعی از شخصیت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید به اجرای این قوانین در خصوص عفاف و حجاب در جامعه اهتمام ورزید .

دشمن دنبال ترویج بی حیایی در جامعه است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به قوانین و اسناد بالا دستی موجود در خصوص عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و افزود : دشمن اقدامات خود را در چارچوب تهاجم فرهنگی ، ناتوی فرهنگی ، شبیخون فرهنگی و ولنگاری های فرهنگی انجام می دهد که مقام معظم رهبری نیز همواره بر این موضوع و مبارزه با آن تاکید داشته است.

وی خاطرنشان کرد: تمام سعی و تقابل دشمن با نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه عفاف و حجاب برای در هم ریختگی عفت و حیا و ترویج بی حیایی در جامعه است .

سردار صادقی به تقابل جدی با دشمن در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: با وجود رویش های زیادی که در نسل انقلاب داریم باید اعتراف کنیم ریزش هایی نیز در جامعه داریم که نیاز است مسئولین در حوزه شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر توجه داشته باشند .

وی در ادامه اذعان داشت: نظامات آموزشی در حوزه های علمیه و دانشگاه ها و آموزش و پرورش وظائف سنگینی را در حوزه عفاف و حجاب بر عهده دارند که باید به صورت حساب شده ای در عرصه این جنگ وارد عمل شوند و صحنه را به نفع خود تغییر دهند .

آنچه در برخی از دستگاه ها و ادارات دیده می شود زیبنده نیست

این مقام مسئول تصریح کرد: آنچه در برخی از دستگاه ها و ادارات دیده می شود زیبنده دستگاههایی که در جمهوری اسلامی فعالیت می کنند نیست و انتظار است در این خصوص عزمی جدی برای مدیریت این عرصه اتفاق بی افتد و الگویی مبتنی بر آموزه های دینی در جامعه اجرایی شود .

وی به جایگاه رفیع بانوان در جامعه اشاره کرد و گفت : ما در سطح جامعه بسیج جامعه زنان، بسیج محلات و اقشار مختلف در عرصه‌های گوناگون در طول سال فعالیت دارند و بدون اغراق هیچ دستگاهی به اندازه بسیج در این حوزه برنامه ندارد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با گلایه از وضعیت در برخی دستگاه های اجرائی استان در موضوع عفاف و حجاب گفت: متاسفانه در برخی دستگاه‎های اجرائی استان گلستان با وجود قوانین و مقرراتی که وجود دارد عزم لازم برای حفظ عفت سازمانی وجود ندارد و انتظار ما این است که مسئولان و مدیران دستگاه‌ها این موضوعات را محکم‌تر دنبال کرده و عفت و حیای دستگاه را حفظ کنند.

وی به اهمیت تذکر لسانی در بحث عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت : در2 سال گذشته این طرح با همکاری نیروهای متدین و نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در مرکز استان گلستان آغاز شده و باید در دستگاه‌های اجرائی استان نیز این همکاری به وجود آید تا از بخشی از بی‎عفتی‎های سازمان یافته و گستاخانه جلوگیری شود.

2510677

 

اجرای طرح تذکر لسانی در شهرستان ها

سردار صادقی افزود: امسال بنا داریم تا طرح تذکر لسانی را در همه شهرستان‌های استان اجرائی شده و مقدمات اجرای آن در شهرستان علی آبادکتول مهیا شده و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید این موضوعات پیگیری شود.

وی در ادامه تاکید کرد: در موضوع عفاف و حجاب همه ما، متعهدین، مسئولان، نخبگان و دستگاه های اجرائی مسئولیت دارند که متاسفانه در بخش های مختلف کوتاهی صورت میگیرد و با وجود اینکه علت بسیاری از بی بندوباری‎ها مانند لباس‎های توزیع شده در بازار، مشکلات موجود در ادارات و یا اصناف مشخص است اما متاسفانه در این زمینه‎ها کوتاهی می‎شود.

این مقام مسئول در ادامه افزود: متاسفانه یکی از قرارگاه های مختل همین موضوعات است و مشکل اساسی در این زمینه این است که باید همه بخش‌های این قرارگاه پای کار بیایند و این عزم، اراده و مطالبه‌گری در رسانه‌ها و بین مردم به وجود بیاید تا شاهد این مسائل نباشیم.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان اظهارکرد: چرا این مسائل و مشکلات در بین نیروهای بسیجی و حوزه های ما با وجود اینکه 50 درصد نیروهای ما بانوان هستند، وجود ندارد؟ چون این عزم و اراده سازمانی وجود دارد که این مسائل پیش نیاید و عفت سازمانی حفظ شود.

روح حاکم بر تهدید در فضای مجازی برهنگی جامعه است

سردار صادقی با اشاره به وضعیت فضای مجازی گفت: متاسفانه روح حاکم بر تهدید در فضای مجازی برهنگی جامعه است و تمرکز فعالیت های دشمن در فضای مجازی نوجوانان و جوانان ماست و اگر این عزم مقابله وجود داشته باشد این موضوعات در فضای مجازی تحقق نمی‌یابد.

وی افزود: متاسفانه اکنون فضای مجازی تقویت‎کننده بی‎عفتی و بی‎حجابی است و باید اقدامات فرهنگی دستگاه های اجرائی در فضای مجازی ادامه یابد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه