استدلال وارونه از قتل «آتنا»/انحراف از سبک زندگی اسلامی دلیل انحطاط جامعه

خطر تغییر سبک زندگی اسلامی به سمت غربی شدن بارهاو بارها از سوی مقام معظم رهبری هشدار داده شده و امروز به عینه می بینیم متاسفانه پذیرش آن در کشور رنگ عینی تری به خود گرفته اما برخی از شبه روشنفکران به مردم القا می کنند که یک سند آموزش غربی می تواند کشور را نجات دهد در حالی که به طور حتم پایبندی به فرامین الهی و دستورات دینی در زندگی زمینه مصونیت بیشتر جامعه را تامین می کند.

به گزارش زرین نامه به نقل از کلاس بیست؛ بدون شک آموزش مسائل جنسی برای هر فردی لازم و وضروری است البته این مهم تنها برعهده مدارس نیست بلکه خانواده نخستین مکان برای این قبیل آموزش ها است.

در حالی که ریشه بسیاری از انحرافات در جامعه فقط مسئله فرهنگی و اجتماعی نیست بلکه عوامل اقتصادی نیز بسیار مهم است که استعمار گران از قرن ها پیش تنها با حربه این دو مسئله کشورهای مستعمره خود را کنترل و هدایت می کردند .

امروزه بر کسی پوشیده نیست که انحرافات مختلف اخلاقی در هر جامعه ای وجود دارد و نمیتوان آن را جدا دانست اما با آموزش های درست و شناسایی افراد می توان با روان درمانی به این افراد بیمار و به سلامت جامعه کمک کرد.

اعتیاد وشرایط بد اقتصادی و ناهنجاری های فرهنگی سه ضلع خطرناک برای سلامت هر جامعه ای هستند که با سخنرانی ها قابل حل نیست بلکه عزمی جدی برای ریشه کنی و درمان آن را از سوی مسئولان را می طلبد اما آیا مسئولین ما این دغدغه را دارند؟

امروز تمام نگاه ها را به سمت آموزش و پرورش معطوف می کنند تا کم کاری های خود را برعهده مدارس بیندازند اما براستی آموزش و پرورش در کجای پاذل این آموزش قرار می گیرد زمانی که خانواده ها بدون ماهواره شب را روز نمی کنند و بدون پرسه در کانال ها و گروه های مختلف در شبکه های اجتماعی روز را شب.

آیا پدر و مادری که استفاده از گوشی ها و گشتن در هرسایت و کانالی را برای کودک 3 ساله خود هم مجاز می پندارد وبرای استفاده از آن خط و مرزی را محدود نمی کند، باید توقع رعایت عفاف و حجاب و حیا در کودکان و نوجوانان داشت؟

از طرفی مرگ آتنا اصلانی اکنون پیراهن عثمان شده و انحرافات اخلاقی در جامعه را تنها به دلیل عدم آموزش رسمی این مسائل د رمدارس عنوان کرده و مردم را برای فشار برای ملغی کردن سند 2030 ملامت می کنند.

خطر تغییر سبک زندگی اسلامی به سمت غربی شدن بارهاو بارها از سوی مقام معظم رهبری هشدار داده شده و امروز به عینه می بینیم متاسفانه پذیرش آن در کشور رنگ عینی تری به خود گرفته اما برخی از شبه روشنفکران به مردم القا می کنند که یک سند آموزش غربی می تواند کشور را نجات دهد در حالی که به طور حتم پایبندی به فرامین الهی و دستورات دینی در زندگی زمینه مصونیت بیشتر جامعه را تامین می کند.

هفته عفاف و حجاب را در حالی پشت سر گذاشتیم که از بالاترین مقام دولتی تا مردم کوچه بازار بر ضرورت عفاف و حجاب در جامعه و مطالبه گری از مسئولین تاکید کردند، اما هفته که تمام شد باز مسائل فرهنگی شد همان آش و همان کاسه، دغدغه ها رفت تا هفته و عفاف و حجاب در سال دیگر.

اگر سری به جوامع غربی بیاندازیم آمار قتل و جنایات جنسی که به زعم غرب معاشان آموزش های جنسی در آن ارائه می شود گوش فلک را کر کرده و انحطاط اخلاقی تا جایی رسیده که نه تنها همجنس بازی بلکه به ازدواج و رابطه جنسی با حیوانات روی آورده اند حال چرا ما باید راه رفته غربی ها را بپیماییم؟

آموزش مسائل جنسی با سبک و سیاسق سند 2030 در بسیاری از کشورهای غربی هم مورد تایید نیست و این بازی دوسر باخت است که آموزش کشوراسلامی را به دست آموزگاران بی اخلاق غرب سپرد.

البته غرب معاشان همیشه می خواهند از احساست مردم سو استفاده کنند، از آب گل آلود ماهی بگیرند، با هجمه های رسانه ای در کشور تشنج ایجاد کنند اما باید به آنان توصیه کرد، عمل به فرامین الهی هیچگاه با هجمه های لیبرلایست ها جای خود را به هرج و مرج و بی اخلاقی نخواهد داد.

در پایان باید گفت؛ کسی در کشور اسلامی ایران منکر آگاه سازی کودکان و نوجوانان پیرامون ارتباط با افراد، حریم خصوصی و مسائل جنسی نیست اما این مهم باید ابتدا ازسوی خانواده ها سپس مدارس و بر طبق آموزه های اسلام انجام شود؛ چیزی که درکتب اسلامی و رساله ها و استفتائات مختلف علمای بزرگ اسلام آمده است و خانواده های مسلمان از آن غفلت کرده اند.

یادداشت: آلما بهشتی

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه