غراوی قافیه را باخت؟ / شرق گلستان عقب گرد می کند

با اینکه غراوی مدعی این است که پروژه های عمرانی با نظر وی و مسئولین دیگر تصمیم گیری می شود، اما گویا در خصوص جاده جایگزین جنگل گلستان ابراهیمی نماینده آزادشهر دست برتری دارد.

به گزارش زرین نامه؛ به نقل از کلاله خبر، با انتشار خبری مبنی بر انتقال جاده جایگزین جنگل گلستان از مسیرهای آزادشهر و انهم با درخواست و موافقت دو مجمع نمایندگان و تقدیم آن به دولت، این خبر در فضای مجازی و دلسوزان شرق گلستان با واکنش های مختلفی همراه بود.

شهرام غراوی نیز در واکنش به این خبر، با جلوی دوربین آوردن معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی به اینکه این جاده(آزادراه) از کلاله عبور خواهد کرد، پرداخت.

نماینده شرق گلستان در نشست با اصحاب رسانه نیز بر اینکه جاده یاد شده توسط ابراهیمی جاده پدافندی خواهد بود، تاکید کرد ولی در همان نشست و در جمع اصحاب یاد شده بر اینکه مصاحبه دو نماینده دارای نکات قابل تاملی است، تاکید کردیم و گفتیم: هر دوی نمایندگان در مصاحبه خود در بخشی از علل مطرح شده از مخاطرات زیست محیطی جاده عبوری از جنگل گلستان گفتند که به نحوی سخنان ابراهیمی، اینکه این جاده، جاده پدافندی خواهد بود را رد می کند.

و موضوعات مطرح شده این سوال که ادعای کدام نماینده حقیقت دارد را بوجود می آورد.

اما شنیده ها از منابع موثق حاکی از دست برتر نماینده آزادشهر در این خصوص دارد، تا جایی که برای عبور جاده جایگزین از نوده رایزنی هایی شده است و حتی طبق گفته این منبع، پیمانکار آن نیز مشخص شد.

اما خبری از حمید گشتاسب میگونی مدیرکل دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر "انتقال جاده از داخل پارک ملی گلستان به بیرون" در سایت های خبری منتشر شد که وی از اینکه وزارت راه و شهرسازی پیمانکار مربوطه را انتخاب کرده است، خبر می دهد و این در حالی است که اگر این پیمانکار برای عبور جاده از شرق گلستان انتخاب شده بود، مسلما با توجه به جو ایجاد شده در استان در این خصوص، کانال اطلاع رسانی نماینده شرق گلستان نسبت به این خبر بی تفاوت نمی ماند و این خبر را در صدر اخبار خود قرار می داد.

البته در گذشته پستی با عنوان رایزنی با پیمانکارن خارجی (چینی) با محوریت راه آهن (عبور آن از کلاله) در کانال تلگرامی غراوی منتشر شد که با توجه به اخبار موثق، گویا تصمیم بر این است که این راه آهن تنها به کلاله ختم شود و نقش وسیله نقلیه بین شهری را ایفا کند و در خواست غراوی در شورای اداری استان گلستان مبنی بر اینکه" دولت وعده راه‌آهن گرگان ـ مشهد را محقق کند" حاکی از این است که در این خصوص چالش هایی اساسی وجود دارد که نماینده شرق گلستان که همواره سخن از "می شود" به میان می آورد، اینبار با لحن درخواست این موضوع را بیان کرده است.

به هر حال می طلبد که شهرام غراوی نماینده شرق گلستان پیگیر حقوق به حق مردم شرق گلستان در راستای عبور آزادراه از کلاله باشد و در این خصوص بجای سکوت، از طریق رسانه شفاف سازی کند چرا که در صورت محقق نشدن این مهم در شرق گلستان و عقب گرد شرق گلستان، غراوی بزرگترین شکست سیاسی خود را متحمل می شود.

انتهاي پيام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه