2 روز فعالیت جدی بیمارستان صحرایی در منطقه محروم گمیشان/ پنجشنبه 9 آذر روز پایان فعالیت / کلیه خدمات رایگان است

پنجمین بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی با عنوان «شهدای عرصه سلامت» که از روز سه شنبه در گمیشان افتتاح شد و از همان ساعات ابتدایی با استقبال زیاد مردم گمیشان همراه بود.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ پنجمین بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی با نام " شهدای عرصه سلامت " که به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوا و همکاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در منطقه محروم گمیشان از صبح روز سه شنبه راه اندازی و افتتاح شده است تا امروز پنجشنبه 9 آذر به ارائه خدمات به مردم منطقه می پردازد.

این اقدام و خدمت ارزشمند بسیج، در دو روز گذشته با استقبال گسترده مردم منطقه در استفاده از خدمات بخشهای مختلف این بیمارستان تخصصی و رضایتمندی آنان همراه بوده است.

این بیمارستان در بخشهای آزمایشگاهی، سونوگرافی، رادیولوژی، مامایی، بینایی سنجی، پرستاری، اکو قلب و بخشهای تخصصی داخلی، زنان، قلب، اطفال، چشم، مغز و اعصاب، جراحی عمومی، عفونی، پوست، ارتوپد و روان پزشکی و همچنین اکیپ سیار دندانپزشکی ارائه خدمت می نماید.

قابل توجه اینکه در روز سوم و پایانی (پنجشنبه)، بخشهای فوق تخصصی گوارش و ریه نیز ارائه خدمت خواهند نمود.

لازم به ذکر است کلیه خدمات در این بیمارستان صحرایی به صورت رایگان ارائه خواهد شد. این بیمارستان در سالن ورزشی حجاب شهر گمیش تپه مستقر است.

002

008

009

010

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه