ایده های خلاقانه به پدیده های کارآفرینانه در گلستان تبدیل می شوند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با اشاره به راه اندازی دفتر کارآفرینی و اشتغال در این واحد دانشگاهی، گفت: ایده های خلاقانه فارغ التحصیلان دانشگاهی به طرح های کارآفرینی در سطح استان گلستان تبدیل می شود.

علیرضا اسفندیاری مقدم در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه با اشاره به سند چشم انداز 1404 جمهوری اسلامی ایران، نقشه علمی جامع كشور و همچنین منویات مقام معظم رهبری در بحث علم نافع و علم مثمر، بیان کرد: دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول راه اندازی شد تا با استفاده از انباشت تجربه اساتید و خبرگان علمی در راستای علمی کردن ایده ها و نافع تركردن علم های نظری، خروجی بهینه در زمینه كارآفرینی و اشتغال داشته باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه نرم افزار و سرمایه انسانی شاه بیت نقشه جامع علمی کشور و اسناد بالا دستی را شکل می دهد، این دفتر پذیرای همه ی افرادی است که ایده ها و اندیشه هایشان می تواند به خلاقیت و کارآفرینی بیانجامد.

اسفندیاری مقدم با بیان اینکه همه ی فارغ التحصیلان و ایده داران مخاطب این دفتر هستند، تصریح کرد: طبیعتاً دانشجویان و فارغ التخصیلان رشته های مرتبط با کارآفرینی، به این دفتر نزدیک تر و ایده هایشان عملیاتی تر خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف راهبردی و مهم این دفتر کارآفرینی، تاکید کرد: امید است با کمک رسانه ها این تفکر را در سطح جامعه تسریع دهیم و با برگزاری استارت آپ ها در آینده نزدیک بتوانیم ایده ها و خلاقیت های فرهیختگان و ایده داران در زمینه کارآفرینی را در جامعه متبلور کنیم.

daftar1

daftar1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه